فرماندار کنگان خبر داد؛

توزیع امکانات عمومی بین نامزدهای انتخابات در جنوب استان بوشهر

فرماندار کنگان از برنامه‌ریزی برای توزیع امکانات عمومی بین نامزدهای انتخابات در جنوب استان بوشهر خبر داد.

احمد غریبی صبح دوشنبه در نشست با نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخابات و ایجاد فضایی مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی اقداماتی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: لیستی از امکانات موجود در سطح ۴ شهرستان حوزه انتخابیه برای استفاده رایگان نامزدها از این امکانات تهیه شده و با برنامه ریزی لازم در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: از زمان دریافت دستور وزیر کشور مبنی بر شروع فرآیند انتخابات تاکنون، مبنا و فصل‌الخطاب تمام اقدام‌ها را قانون قرار داده ایم.

غریبی گفت: نامزدها به عنوان فرزندان انقلاب که در صحنه‌های مختلف انقلاب مانند جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و در صحنه انتخابات نیز می‌خواهیم با رعایت قانون حماسه آفرین شوند و اجازه ندهند هیچ دشمن و معاندی نگاه طمع ورزانه به انقلاب داشته باشند

وی ادامه داد: مبنای قانون عمل کنید تا در کنار هم بتوانیم انتخاباتی مشارکتی و رقابتی و در کمال سلامت و امنیت برگزار نمائیم.

احمد بحرینی پور رئیس هیأت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه، با بیان اینکه تاکنون انتخابات بر اساس تقویم و روزشمار پیش رفته است افزود: در کنار هیأت اجرایی هستیم تا با عمل به مرّ قانون و رعایت کامل بی طرفی و ایجاد زمینه مشارکت حداکثری و فضایی رقابتی و قانونی برای نامزدها، بتوانیم انتخاباتی قانونی و سالم برگزار کنیم.

مصوب شد نامزدها نسبت به اعلام کتبی مکان‌ها و امکانات دولتی و عمومی برای استفاده در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی به این فرمانداری اقدام کنند