انتخابات 1403

دو انصراف از انتخابات به نفع بیدار و حمایت بخشدار سابق سیراف از این نامزد

خبرهای داغ این روزها: دو انصراف به نفع بیدار ، حمایت بخشدار سابق سیراف و جمعیت گفتمان انقلاب ، از این نامزد

مالک مغدانی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب استان، طی بیانیه ای ضمن اعلام انصراف از کاندیداتوری انتخابات، حمایت قاطع خود از اسماعیل بیدار را اعلام کرد.

مغدانی در بیانیه خود آورده است:

مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه

با امید به تغییری بزرگ برای مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافزاری ملت بزرگ ایران، پای در میدان انتخابات سرنوشت ساز دوازدهم در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر گذاشتم.

از همه عزیزانی که در این مدت، دست یاری شان را به سویم دراز کردند و برای همدلی ها، پیشگام شدند سپاسی بی منتها دارم.

اینک که به مدد الهی انتخابات سرنوشت ساز دوازدهم به انتهای راه رسیده با باوری راسخ به توانمندی و شایستگی اسماعیل بیدار کاندیدای محترم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انصراف خود را به نفع این کاندیدای جوان و محبوب جنوب اعلام می نمایم.

امید دارم با رای قاطع مردم عزیز، شاهد انتخاباتی باشکوه و پیروزی کاندیدای با برنامه و کاردان حوزه انتخابیه باشیم.

همواره قدردان اعتماد اعضای محترم هیات نظارت و شورای محترم نگهبان و نیز مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه هستم.


محمد روشن، بخشدار سابق سیراف و از نیروهای باسابقه صنعت، در بیانیه ای رسمی حمایت خود را از اسماعیل بیدار کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

محمد روشن در این پیام آورده است:
امروز در برهه حساس و تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی قرارداریم؛ برهه ای که هم به مشارکت تک تک فرزندان ایران برای رشد و بالندگی و رفع تهدیدهای داخلی و خارجی نیاز است هم به انتخابی آگاهانه و برآمده از آینده نگری و خردورزی…
باور عمیق دارم که جنوب استان بوشهر بیش از هر زمان دیگر به نماینده ای در تراز انقلاب اسلامی ایران نیاز دارد؛ نماینده ای که هم دردها را بشناسد و هم درمان را… کسی که بتوان فردای انتخابش به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، سرافرازانه ایستاد و به این انتخاب، مباهات کرد.
من محمد روشن فرزند شهرستان عزیز کنگان، با آگاهی از شرایط خاص و استراتژیک حوزه انتخابیه جنوب استان و نیز بررسی ویژگی ها و توانمندی های اسماعیل بیدار کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمایت قاطع خود را از فرزند صادق و بی ریای انقلاب اعلام می نمایم.
امید که با همدلی و همگامی شهروندان عزیز کنگان و همه مردم آگاه و بصیر جنوب استان بوشهر، شاهد اتحادی ناب برای انتخابی عالمانه باشیم.
ان شاءالله…


امیر صادق زاده دومین کاندیدای حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه ضمن اعلام حمایت از جوان انقلابی جنوب، اسماعیل بیدار از رقابت های انتخاباتی انصراف داد.

امیر صادق زاده طی بیانیه ای اعلام کرد:
▪️مردم عزیز و همراهان هم باورم در شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه

با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب و اعتقاد و ایمان به ضرورت تغییری بزرگ به نفع مردم، پای به انتخابات سرنوشت ساز مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر گذاشتم.

باوری عمیق دارم که جنوب استان بوشهر به عنوان قطب انرژی و اقتصاد ایران اسلامی، شایسته بیش از آنچه «هست و دارد» است و جز با دگرگونی نگاه و باور این دگرگونی امکان پذیر نیست.

با تقدیر از همراهی هم باورانم در حوزه انتخابیه ی جنوب که در این راه سخت خالصانه یاورم بودند ضمن انصراف از ادامه کاندیداتوری، *حمایت قاطع خود را از جوان دانا و انقلابی جنوب، اسماعیل بیدار اعلام می نمایم.

انشالله که با حضور پرشور و شکوه مردم عزیز به ویژه همکارانم در صنعت نفت پای صندوق های رای، شاهد مجد و عظمت ایران اسلامی و تغییری خداپسندانه به نفع مردم باشیم…


جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی هم از اسماعیل بیدار حمایت کرد

▪️جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی (گام دوم سابق) اسماعیل بیدار را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در حوزه جنوب استان بوشهر معرفی کرد.
▪️جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۹ و به ریاست عبدالرحمن معاشر تاسیس شد.
▪️علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، مرتضی طلایی نایب رئیس سابق شورای شهر تهران، فریدون انتظاری سفیر اسبق ایران در کره‌جنوبی و معاون سابق بین الملل اتاق بازرگانی ایران،‌ حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس، مصطفی نخعی نماینده مجلس، علیرضا پاک فطرت شهردار سابق شیراز و نماینده مردم شیراز در مجلس،‌ سلمان اسحاقی نماینده مجلس،‌ حسن مرادی نماینده سابق مجلس، علیرضا عسگری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر،‌ محمدحسین دانشور مشاور مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت ایران، سعید اخروی معاون اداره کل اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، علی نوین مدیر سیاسی مؤسسه مصاف، نادر کریمی استاد دانشگاه، امیرسینا متولی محقق و پژوهشگر، الهه راستگو عضو سابق شورای شهر تهران،‌ زهرا سعیدی نماینده سابق مجلس، منصوره معصومی محقق و استاد دانشگاه، معصومه آباد عضو سابق شورای شهر تهران و عفت شریعتی نماینده مجلس از اعضای هیئت موسس این جمعیت هستند.