انصراف ششمین کاندیدا به نفع شیخ موسی احمدی

خبرهای داغ این روزها: کناره گیری بهمنيار واحدي پور به نفع شیخ موسی احمدی،وی از حامیان خود خواست احمدی را برای وارد شدن به مجلس همراهی کند.

خبرهای داغ این روزها: موج انصراف به نفع شیخ ادامه دارد:
انصراف واحدی پور به نفع شیخ موسی صد درصدی شد / قیصر صالحی نماینده پیشین به استقبال شیخ موسی رفت

خبرهای داغ این روزها: بهمنیار واحدی پور نامزد حوزه کنگان،جم، دیر و
عسلویه در شهرستان عسلویه به حمایت از شیخ موسی سخنرانی کرد و حمایت صد درصدی خود را از شیخ موسی اعلام کرد.

بهمنیار واحدی پور متولد ١٣۵۴در ایل قشقایی (منطقه ی ممسنی) بوده و از ساکنین شهر جم است، بهمنیار کارمند رسمی وزارت نفت است، وی از حامیان خود خواست احمدی را برای وارد شدن به مجلس همراهی کنند.


بسم الله الرحمن الرحیم
لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق

مردم شریف، نجیب، فرهیخته و بزرگوار حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر
شهرستان‌های کنگان، جم،دیر و عسلویه

همراهان، حامیان، همکاران ارجمند
صمیمانه و صادقانه ترین سلام‌ خود را خدمت یکایک شما بزرگواران، فرهیختگان و متخصصین حوزه‌های مختلف خصوصاً در حوزه صنعت عظیم نفت، گاز و پتروشیمی تقدیم شما خوبان ارزشمند می‌نمایم.
در آستانه برگزاری انتخاب سرنوشت ساز، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری،که یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، با انتخاب فردی شایسته و لایق خدمتگزاری به شما را در پی خواهد داشت.
اینجانب بهمن یار واحدی پور کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه خود دانستم که جهت ایجاد شور و نشاط و دعوت مردم به پای صندوق‌های رای و همچنین بیان مشکلات، معضلات حوزه انتخابیه و ارائه راه حل‌های مناسب در جهت رفع آنان، ثبت نام و مورد تایید هیاتهای اجرایی، نظارت و شورای محترم نگهبان قرار گیرم.

خداوند را شاکرم که در این مسیر با افراد بسیار بزرگوار و صمیمی، انسان‌هایی فرهیخته و با دانش از جمله کاندیداهای محترم و مردم شریف و تمام اقشار جامعه مواجه شدم.

با خدای خود عهد کرده بودم چنانچه کاندیداهایی را که شایسته‌ و لایق‌تر از خود جهت ورود به مجلس شورای اسلامی پیدا نمایم به دور از هرگونه خودخواهی و ملاحظات دیگر، مسیر رقابت و خدمتگزاری را برای جوانان تحصیل کرده و شایسته که از اصلی ترین سرمایه های انسانی جامعه هستند، هموار نموده و تقدیم آنان نمایم و در کنارشان عنوان مشاور جهت خدمت به مردم، که شایسته بهترین خدمات میباشند در صحنه حضور داشته باشم.
در ایام برگزاری مناظرات تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز استان بوشهر، باجوانان و میانسالانی باشعور و معرفت که دارای علم، دانش، تجربه، سخنوری و دلسوزی بودند مواجه شدم که شایسته نمایندگی مردم میباشند.
بر خود واجب میدانم میدان را برای معرفی و حضور آنان در عرصه رقابت فراهم نمایم.
مردم نجیب و بزرگوار، انتخاب آگاهانه شما، در سرنوشت خود و فرزندانتان بسیار مهم ضروری می‌باشد می‌بایست به دور از هرگونه قومگرایی، همشهری‌گری، دوست و رفیق بازی، برای انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته که لیاقت خدمت به شما بزرگان را دارند، مطالعه بیشتر و دقیق‌تری نمایید تا بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید که دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت و بهترین دوران را از دست خواهید داد.
اینجانب ضمن احترام به یکایک کاندیداهای محترم و ادای احترام به یکایک مردم شریف، نجیب و فرهیخته حوزه انتخابیه خصوصاً همکاران ارجمندم در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و همراهان خودم که اکثراً از اقوام رنگانگ ایران کهن، عشایر و شهرستانیهای عزیز و بزرگوار در ایران کوچک می‌باشند تقدیر و تشکر نموده و عذرخواهی خود را در خصوص، تلاش و زحمات چند ماهه آنان که برای معرفی و شناسایی اینجانب به دیگر عزیزان نموده و این حقیر را مدیون خود کرده اند، بار دیگر عذرخواهی و حلالیت میطلبم و انصراف خود را از کاندیداتوری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام می نمایم.
امیدوارم شما مردم فهیم و بزرگوار حوزه انتخابیه در انتخاب خود دقت و حساسیت بیشتری داشته تا فردی که شایسته و لایق خدمتگزاری وکالت شما میباشد نمایندگی شما را در مجلس دوازدهم عهده دار گردد.
در پایان همگی شما بزرگواران را به خدای بزرگ می سپارم و التماس دعا ویژه دارم.

ارادتمند شما بهمنیار واحدی پور کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کنگان، جم، دیر و عسلویه