جمعیت حاضر در مساجد گویای محبوبیت شیخ است

تخریب شیخ موسی به چه قیمت؟ / تخریب سازمان یافته از سوی برخی جریان ها

اگر شیخ موسی محبوبیت نداشت این جمعیت ها در مساجد چرا باید به استقبال شیخ بیایند؟ / تخریب نامزد انقلابی راه به جایی نخواهد برد.

اگر شیخ موسی محبوبیت نداشت این جمعیت ها در مساجد چرا باید به استقبال شیخ بیایند؟

عده‌ای به دنبال متشنج کردن فضای انتخابات هستند و تمام تلاش خود را می کنند که مشارکت حداکثری مردم را به حداقلی برسانند.

این روزها شاهد این هستیم برخی از جریان ها با هزینه‌های گزافی که به چند نفر می دهند دست به تخریب سازمان یافته نماینده فعلی که محبوبیت بالایی را هم دارد میزنند.

تعدادی هم از پشت به صورت هماهنگ فیلم می گیرند و در فضای مجازی نشر میدهند.

برخی ها هم از سر عدم اطلاع از تشکیل این جریان سازمان یافته دست به نشر ناآگاهانه می زنند.

فقط برای مردم یک سوال پیش می آید، اگر نماینده محبوب نبود این همه جمعیت در مسجد برای چه آمده بودند؟ مگر همین محبوبیت شیخ موسی باعث آمدنشان نشده بود؟

تیترهای پولی : در فضای مجازی برخی از این کلیپ ها با هدف تخریب شیخ موسی در حال منتشر شدن است با تیتر های مثل ( اخراج شیخ از مسجد) مگر زمین فوتبال است که اخراج شود؟ مسجد خانه خداست ، حرمت دارد.

لباس روحانیت و عمامه، موی سفیدش حرمت دارد، محتوای فیلم ها چرا کامل نیست؟ در مسجدی فردی با عربده کشی و سر و صدا خواسته اش نا مشخص است، از او برای سخنرانی دعوت می کنند که پشت تریبون برود و حرفش را بزند ولی فرد حرفی برای گفتن ندارد و همچنان به متشنج کردن فضا ادامه می دهد، شیخ با لخندی ملیح وقتی متوجه می شود فضای سازمان یافته در حال ملتهب شدن است ، آرام آن فضا را ترک می کند و رفتن شیخ با اراده خودش اخراج محسوب نمی شود.
نتایج افکارسنجی آنلاین رسانه جنوب ، نتایج افکار سنجی کانال های تلگرامی تاورتا، آینه جنوب و چند رسانه دیگر و همچنین موج کناره گیری اکثر کاندید ها به نفع شیخ موسی احمدی بیان گر محبوبیت بالای شیخ موسی احمدی است.