فرماندار کنگان:

تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر به ۲۸ نفر رسید

فرماندار کنگان تعداد نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه را ۲۸ نفر اعلام کرد.

احمد غریبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده اظهار داشت: شور انتخاباتی در همه نقاط حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه وجود دارد و نامزدها در حال معرفی خود و ارائه برنامه هستند.

فرماندار کنگان گفت: با توجه به انصراف تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس در این حوزه در مهلت قانونی، تعداد نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه به ۲۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۷ نفر مرد و ۱ نفر زن است.

غریبی با بیان اینکه ساعت هشت صبح سه شنبه، آخرین مهلت افراد برای ارائه انصراف از رقابت‌های انتخاباتی بود، تاکید کرد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تا ساعت هشت صبح روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر گفت: تعداد واجدین شرایط رأی دهی در حوزه را ۲۱۶ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۸۶ هزار و ۱۵۰ نفر در شهرستان کنگان، ۵۳ هزار و ۴۷۹ نفر در عسلویه، ۳۹ هزار و ۵۷ نفر در دیر و ۳۷ هزار و ۶۷۲ نفر در شهرستان جم هستند.

وی تعداد افراد رأی اولی در حوزه انتخابیه را ۹ هزار و ۸۹ نفر شامل سه هزار و ۴۴ نفر کنگان، ۲ هزار و ۲۷۲ نفر دیر، ۲ هزار و ۳۱۶ نفر جم و هزار و ۴۵۸ نفر عسلویه) عنوان کرد و از همه مردم ولایتمدار درخواست کرد که همچون ادوار گذشته در انتخابات یازدهم اسفند شرکت کرده و امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند.