رئیس شورای شهر شیرینو:

دکتر احمدی لحظه به لحظه پیگیر مطالبات و مشکلات بودند

ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بندرشیرینو در ابتدای نشست مردمی حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی با مردم شیرینو در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) در دفاع از اقدامات نماینده کنونی گفت: دکتر احمدی لحظه به لحظه پیگیر مطالبات و مشکلات بودند.

ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بندرشیرینو در ابتدای نشست مردمی حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی با مردم شیرینو در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) گفت:
آقای احمدی یکی از بزرگانی است که بیشترین وقت را برای پیگیری مطالبات مردم می‌گذارد.
بندر شیرینو سالیان سال با چالش‌های متعددی روبرو بود که ارتقا آن به شهر یکی از مواردی است که از سال ۱۳۹۶ تاکنون درگیر بودیم، ما از بس مزاحم آقای احمدی شدیم روزگار ایشان را سیاه کردیم و تمام همت خود را گذاشتند، لحظه به لحظه پیگیر کار بودند و با وجود مخالفانی که همراهی نمی‌کردند؛ یکی یکی موانع را رفع کردند و این مطالبه مهم محقق شد.
تعویض کف‌پوش سالن ورزشی با پیگیری نماینده جنوب استان انجام شد، ما دبیرستان پسرانه نداشتیم و اسکله صیادی دغدغه اصلی‌مان بود اما با پیگیری دکتر احمدی هر دو محقق شد و اعتبارات خوبی گذاشته شده است.
زمین درمانگاه شیرینو از سال ۱۳۹۵ واگذار شده بود اما تا سال گذشته تنها چند ستون بر پا شده بود، با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اکنون دو طبقه درمانگاه تکمیل و پانسیون آن هم بناست به‌زودی ساخته شود.
ما نماینده مردم در شورای شهر هستیم و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم، دکتر احمدی لحظه به لحظه کنار ما بودند، ساعت یک شب تماس داشتیم و مطالبات مردم را دنبال می‌کردیم، فرماندار و بخشدار و استاندار و نفت و همه مدیران مانند یک چرخ‌دنده و با یک حرکت هماهنگ و رو به جلو موجب توسعه و پیشرفت می‌شوند و لازمه این هماهنگی حضور یک فرد کاربلد در جایگاه نمایندگی مردم است.
حضور دکتر شیخ‌موسی احمدی در کرسی نائب‌رئیسی کمیسیون انرژی نشان از جایگاه بالای او در مجلس است که این جایگاه برای اولین بار به یک نماینده از بوشهر رسید و برکات زیادی هم در حوزه‌های مختلف برای منطقه به همراه داشت.