سرپرست دانشگاه علوم پزشکی

مراکز درمانی بوشهر آماده حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال تمامی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز درمانی استان بوشهر برای حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش جنوب استان، دکتر حسن ملکی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به برگزاری آیین باستانی چهارشنبه‌سوری در کشور و همچنین استان از آحاد مردم خواهشمندم که نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد حوادث تلخی در آخر سال نباشیم.

او افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن در روزهای پایانی سال همه به هم کمک کرده و از حوادث چهارشنبه‌سوری جلوگیری کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تأکید بر اینکه پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری علاوه بر کمک به کادر درمان، باعث جلوگیری از داغدار شدن خانواده‌ها نیز می‌شود عنوان کرد: خانواده‌ها بیشتر مراقب استفاده از وسایل آتش‌زا، از سوی فرزندانشان در این ایام باشند.

ملکی زاده تاکید کرد: تمام ناوگان و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

او بیان کرد: با آموزش صحیح والدین به فرزندان خود و افزایش فرهنگ ایمنی در خانواده‌ها بایستی از خطرات تلخ و گاها غیرقابل‌جبران جلوگیری شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ادامه داد: در سال گذشته علی‌رغم آموزش کارکنان اورژانس ۱۱۵ و نیروهای آتش‌نشانی به مردم در خصوص خطرات رعایت نکردن نکات ایمنی شاهد بروز حوادث تلخی در استان بوشهر بوده‌ایم.