معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار

مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند| تامین ارز مورد نیاز برای واردات اقلام مورد نیاز استان بوشهر

باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند از تامین ارز مورد نیاز برای واردات اقلام مورد نیاز در استان بوشهر خبر داد.

علی باستین اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی و عادلانه شدن پرداخت یارانه‌ها، کاری شجاعانه از سوی دولت سیزدهم است که امیدوارم بزودی مردم از نتایج آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیش از این، سوء استفاده زیادی توسط افراد مختلف از یارانه‌ها صورت می‌گرفت و ثروتمندان بیشترین سود را می‌بردند و اقشار ضعیف نیز کمترین بهره را می‌بردند که در شیوه جدید وضعیت کاملا تغییر کرده است.

سخنگوی طرح جدید اقتصادی دولت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: ارز مورد نیاز برای ۶۰ واردکننده اصلی کشور به میزان ۶۰ هزار میلیارد تومان تامین شده که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طی سه مرحله در بخش‌های ۲۰ هزار میلیارد تومانی انجام می‌شود.

باستین یادآور شد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و نظارت دقیق بر عرضه مناسب کالاها از وظایف اصلی مدیران ارشد استان است و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر نقش محوری در این راستا دارد.

وی گفت: نقدینگی مورد نیاز برای وارد کردن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان بوشهر تامین شده و هیچ گونه نگرانی نخواهیم داشت.

باستین تصریح کرد: مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز از قبیل مرغ و تخم مرغ و نان و روغن و … نباشند و هفته جدید تمام کالاها در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک استان به وفور یافت می‌شود.

وی اضافه کرد: از مردم انتظار داریم با حوصله به دولت فرصت دهند تا این طرح جدید اقتصادی را با موفقیت اجرایی و عملیاتی کند که قطعا اقشار مستضعف بیشترین منفعت را می‌برند.