در سایه کم لطفی مسؤولین ارشد و نمایندگان استان

استخدام ۱۸۵ نفر در پالایشگاه اصفهان: جذب ۱۰۰ درصد بصورت بومی

شرکت پالایش نفت اصفهان تعداد ۱۸۵ نفر فقط بصورت صد درصد بومی جذب خواهد کرد! باید مدل پالایشگاه اصفهان در تمام صنایع نفتی کشور الگو قرار بگیرد؛ وزارت نفت اطلاعیه رسمی صادر کند.

در روزهای اخیر آگهی استخدام در پالایشگاه اصفهان منتشر شده است؛ این آگهی یک نکته مثبت دارد: ۱۸۵ نفر جذب می‌شوند اما فقط از بومی‌ها. پالایشگاه اصفهان در اطلاعیه منتشره تاکید کرده جذب در این پالایشگاه فقط از بومیان استان اصفهان صورت می‌گیرد.

سوالی که ذهن داوطلبان آزمون های استخدامی در استان‌های جنوبی کشور را مشغول کرده است:چرا همیشه جذب در استان‌های شمالی و مرکزی بصورت #بومی اما در استان‌های جنوبی مانند ایلام ، خوزستان ، هرمزگان ، بوشهر و …. همیشه بصورت #سراسری است!
نکته مهم: جذب بومی یا باید در همه استان‌های کشور باشد یا هیچکدام…. دلیلی ندارد که دولت بین استان‌ها تفاوت قائل شود… پس با تنظیم یک دستورالعمل عدالت را در این خصوص بین تمامی استان‌های کشور برقرار کنید.

دانلود دفترچه

کارکنان پالایشگاه‌های جنوب که به طور مشخص در بندر امام و عسلویه و کنگان مشغول به کار هستند؛ در این رابطه می‌گویند: چرا همیشه جذب در استان‌های مرکزی کشور به صورت بومی‌ست اما در استان‌های جنوبی و حاشیه‌ای مانند بوشهر، ایلام و هرمزگان، به صورت سراسری‌ست؟! چرا نیروهای رسمی پالایشگاه‌های جنوب از استان‌های دیگر و به طور مشخص از پایتخت، اصفهان و خراسان هستند اما وقتی در این استان‌ها وقتی جذب انجام می‌شود، فقط بومی‌ها را می‌گیرند؟

کارگران جنوب تاکید می‌کنند: جذب بومی یا باید در همه استان‌های کشور باشد یا هیچکدام…. دلیلی ندارد که دولت بین استان‌ها تفاوت قائل شود. پس با تنظیم یک دستورالعمل عدالت را در این خصوص بین تمامی استان‌های کشور برقرار کنید. همه جا اول فقط بومی‌ها جذب شوند.

خبرهای مشابه:

باز هم کلاه گشاد بر سر استان بوشهری ها