حجت نظری:

شرکت پازارگاد آماده حمایت از فعالیتهای قرآنی در منطقه است

مديرعامل شركت عمليات غيرصنعتي پازاركاد در ششمين دوره مسابقات قرآني كاركنان صنعت پتروشيمي منطقه پارس با تقدير از تلاشهاي صورت گرفتن در حوزه فعاليتهاي قرآني گفت: شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد از فعاليتهاي قرآني در سطح منطقه حمايت كامل و جدي به عمل خواهد آورد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارکاد در ششمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان صنعت پتروشیمی منطقه پارس با تقدیر از تلاشهای صورت گرفتن در حوزه فعالیتهای قرآنی گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از فعالیتهای قرآنی در سطح منطقه حمایت کامل و جدی به عمل خواهد آورد.
دکتر حجت نظری افزود: بهره گیری از مفاهیم، رهنمودها و آیات نورانی قرآن کریم به عنوان چراغ راه می توان جامعه بشری را به سعادت سوق دهد.
بنا به گزارش دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن، در مرحله مقدماتی این دوره تعداد ۳۰۰ نفر شرکت داشتند که ۱۱۳ نفر از ایشان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
مصطفی شهابی مسیٔول فرهنگی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس افزود : خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که حجت الاسلام دکتر محمدپور رییس شورای فرهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به کار بستند و پویش های قرآنی مختلفی در منطقه بوجود آمده و لذا این اشتیاق کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، باعث ترغیب بیشتری برای برگزاری برنامه‌های مرتبط گردید و بر همین اساس کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی و اقامه نماز را بر آن داشت که نسبت به اجرای این مسابقات اقدام نمایند.
در آیین افتتاحیه این مسابقات سعید علمداری رییس مجتمع شرکت مبین انرژی خلیج فارس، ضمن تشکر از حضور گسترده متسابقین، برنامه ریزی در مسیر تداوم و نیز توسعه اهداف قرآنی را جزو ضروری ترین نیاز امروز معرفی نمود.