فرماندار دیر:

اولویت‌های اعتباری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر ، حوزه بهداشت و درمان است

باربرز، فرماندار شهرستان دیر گفت: نگاه ویژه‌ای به حوزه بهداشت و درمان در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان وجود دارد.

یونس باربرز عصر دوشنبه در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: تلاش داریم با توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان مشکلات و نیازمندی‌های مردم به این حوزه در شهرستان دیر مرتفع شود.

وی با تقدیر از حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و هئیت همراه به شهرستان دیر گفت: بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها و احصا مشکلات و موانع پیشرفت پروژه‌ها قطعاً در بهبود فرایند کار و سرعت بخشی به مراحل عملیات‌های اجرایی کمک دهنده است و از این بایت از حضور معاون توسعه دانشگاه تقدیر می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر افزود: این آمادگی در شهرستان وجود دارد که برای تکمیل پروژه‌های در دست ساخت اعتبار لازم در کمیته برنامه‌ریزی در نظر گرفته شود تا با افتتاح و بهره‌برداری به موقع از پروژه‌ها مردم بتواند از خدمات انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات ملی، تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی، لازم است مسئولین نسبت به جذب اعتبارات ملی همراهی و مساعدت لازم داشته باشند.

باربرز با اعلام اینکه اعتبارات امسال کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دو هزار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: یکی از اولویت‌های اعتباری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، حوزه بهداشت و درمان است که نگاه ویژه‌ای به این حوزه در کمیته برنامه‌ریزی وجود دارد.

وی افزود: اعتبار درخواستی برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون و ساختمان ۱۲ واحدی پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) و همچنین برای ساخت پانسیون دو واحدی پزشکان آبدان و خانه پزشک بردستان نیز در کمیته برنامه‌ریزی امسال در نظر گرفته می‌شود.