امام جمعه موقت دیر:

رژیم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شده است

امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه برای انحراف اذهان عمومی بود، گفت: این اقدام نشان می دهد رژیم‌صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شده است و برای جمع کردن خود به چنین حرکاتی دست می‌زند.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در ۶ ماه گذشته جنایات خود را به اوج وقاحت رسانده و آمریکایی ها هم خودشان اذعان کردند که بیشترین کمک چه از نظر تسلیحاتی و چه نیروی انسانی به این رژیم غاصب کرده‌اند.

امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه برای انحراف اذهان عمومی بود، افزود: این اقدام نشان می دهد رژیم‌صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شده است و برای جمع کردن خود به چنین حرکاتی دست می‌زند.

وی با بیان اینکه این کارها برای رژیم صهیونیستی نفعی نخواهد داشت، ادامه داد: رشادت ها و جانفشانی نیروهای مسلح و مدافع وطن و امنیت و نیروهای مردمی در حادثه تروریستی اخیر باعث شد نقشه تروریست ها و حامیانشان به شکست بیانجامد.

حجت الاسلام سعیدی گفت: ما افتخار می کنیم در راه اسلام و دفاع از ارزش های اسلامی و اولیا و انبیا جان خویش را فدا کنیم و همواره آماده این کار خواهیم بود.

وی با اشاره به سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره) و تاسیس نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یادآور شد: رسیدن برکات انقلاب اسلامی به روستاها و مناطق محروم و حل مشکلات مسکن و راه ها بواسطه این نهاد و استفاده از این حساب انجام شده است.

خطیب نماز جمعه دیر با اشاره به سالروز قطع رابطه آمریکای جنایتکار با ایران، عنوان کرد: به جهنم که آمریکا رابطه اش را با ما قطع کرده است و ما هیچ ارتباطی نداشته باشیم. ما از قطع رابطه با آمریکای جنایتکار هیچ ضرری نکرده ایم و مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از ما حل نمی کند.

وی با اشاره به روز فناوری هسته‌ای، افزود: ما در بحث‌های مختلف نانو، هوافضا، سلول های بنیادی، بهداشت و درمان و انرژی های مختلف از این نعمات برخوردار هستیم.

حجت الاسلام سعیدی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: پرداخت زکات فطریه، مکمل روزه داری و عبادت های مؤمنان در ماه رمضان است. مردم در پویش “به عشق علی” شرکت کنند و فطریه خود را جهت کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.