امام جمعه بخش سیراف:

راهپیمایی عظیم روز قدس عامل اقتدار و تقویت امنیت ایران است

امام جمعه بخش سیراف گفت: راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس عامل اقتدار و تقویت امنیت ایران است.

خطیب جمعه سیراف اظهار داشت: غنیمت شمردن فرصت جهت بهره‌مندی از ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان و کسب تقوای الهی بایست مد نظر مؤمنین قرار گیرد .

وی افزود: یکی ار راههای تقویت دین توجه به کارکرد آن است و از ویژگی های مهم دین داری رسیدن به آرامش است که دین این آرامش را تضمین کرده و قرآن به این خصوصیت اشاره دارد که دیندار حقیقی نه ترس دارد و نه غمی .

امام جمعه بخش سیراف ضمن تبریک روز قدس ،با اشاره به کلام مقام معظم رهبری بیان داشت: روز قدس روز امنیت کشور ما است هر کس که در این روز به حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان می آید در حفظ امنیت کشور سهیم است .

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی مردم با زبان روزه و عارفانه خود به خیابان می آیند، بسیار ستودنی است.

حجت‌الاسلام عاشوری ضمن بیان این مطلب که اسرائیل و غرب در جنگ روایت ها شکست خورده و ملت مظلوم فلسطین در این جنگ قهرمان هستند گفت: ما در جنگ اراده ها نیز پیروز هستیم چون ایمان داریم که صاحب ما و این نظام مقدس امام زمان (ع) است.

خطیب جمعه سیراف گفت: آمریکایی که روزی در منطقه کدخدایی می کرد ، الان از هر طرف سیلی می خورد و در دریای سرخ حیران شده است و اسرائیلی که روزی مدعی ضمانت امنیت دولت های عربی بود، الان خودش در باتلاق گیر افتاده و دست و پا می زند .

ایشان شهادت مستشاران ایرانی را در کنسولگری ایران در سوریه به سبز پوشان ولایت تسلیت گفت و تأکید کرد: مقاومت ما هر روز بیشتر می شود و منجر به قطع شاهرگ دشمن خواهد شد که اگر حمایت کشور های اروپایی و آمریکای خونخوار نبود ما الان چله مرگ اسرائیل را گرفته بودیم.

حجت‌الاسلام عاشوری اظهار داشت: اسرائیل دچار جنون و در حال احتضار است و حد و مرز و قانون نمی شناسد لذا مرتکب چنین جنایاتی می شود و ما با صبر راهبردی انتقام خون شهیدان را خواهیم ستاند و به لطف خدا جنایات این غده سرطانی بی پاسخ نخواهد ماند.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آوینی و صیاد شیرازی بیان داشت: سکوت ملت ایران در برابر جنایات گرگ صفتان نه از روی ترس است و نه عقب نشینی است ، بلکه گوش به فرمان رهبری است.

وی گفت:ملت ایران فرزند حیدر هستند کرارند نه فرارند.

حجت‌الاسلام عاشوری در پایان پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و گرفتن پاداش الهی را تبریک گفت.