امام جمعه کنگان:

روز جهانی قدس، روزی وحدت آفرین بین همه ملت‌های آزاده جهان است

حجت الاسلام محمودی گفت: روز جهانی قدس، روزی وحدت آفرین بین همه ملت های آزاده جهان به ویژه مسلمانان عالم است.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس، روزی وحدت آفرین بین همه ملت‌های آزاده جهان به ویژه مسلمانان عالم است.

وی افزود: امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی داشته و در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت می‌کنیم که ملت مسلمان و مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه آن بیش از هر زمانی زیربارِ سخت‌ترین جنایت‌ها توسط رژیمی سفاک و پلید صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

امام جمعه کنگان بیان کرد: اشغالگران قدس که با حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی و مدعیانِ دروغینِ حقوق بشر به ویژه آمریکای جنایتکار با بی‌اعتنایی به جامعه جهانی شنیع‌ترین و قبیح‌ترین جنایت‌ها را علیه بشریت انجام می‌دهند، امروز با مقاومت ملت قهرمان فلسطین و همچنین محور مقاومت در باتلاقی فرو رفته‌اند که نتیجه قطعی آن نابودی و اضمحلالشان خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: نسل کشی، کودک کشی و بمباران مناطق و اماکن غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس در کنار ترور فرماندهان و سرداران جبهه مقاومت همه و همه نشان می‌دهد این رژیم خبیث و جنایتکار تا چه میزان در میدان و در نبردِ با قدرت ایمان و اراده رزمندگان اسلام درمانده و مستاصل شده و هر روز به نابودی و برچیده شدنِ خود از این کره خاکی نزدیک‌تر می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و فرماندهان رشید اسلام که توسط رژیم فاسد و پلید صهیونیستی به شهادت رسیدند، از مردم مسلمان و روزه دار شهرستان کنگان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.