فرمانده سپاه استان بوشهر:

جنگ‌های شناختی دشمنان در مناسبت‌های کشور افزایش یافته است

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از افزایش جنگ‌های شناختی دشمنان در مناسبت‌های کشور خبر داد.

سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در جمع بسیجیان و مدیران شهرستان جم اظهار داشت: پایداری و بقای انقلاب اسلامی حاصل تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) است.

وی افزود: انقلاب اسلامی شاهد اقدامات مخرب متعددی از سوی دشمنان قسم خورده خود بوده است اما به لطف تدابیر حکیمانه امامین انقلاب توانسته است تا به حال با سربلندی از این اقدامات دشمنان عبور کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه اذعان کرد: شایسته است مسئولان فرهنگی با بکارگیری تمام توان خود بتوانند فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی را که تمامی آنها نشأت گرفته از از دوران دفاع مقدس است در راستای پیشرفت کشور، انقلاب اسلامی و مسیرهای الهی آن در جامعه گسترش دهند.

هم‌افزایی نهادهای مختلف با بسیج

وی انسجام و هم‌افزایی نهادهای مختلف را با بسیج مهم خواند و تصریح کرد: انسجام و هم‌افزایی نهادهای مختلف کشور با بسیج سبب پیشرفت، عبور از موانع دشمنان و خنثی کردن توطئه آنها می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه بیشتر نقشه‌های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مناسبت‌ها اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: دشمنان دائم در فکر ضربه زدن به کشور از طرق مختلفی همانند جنگ شناختی هستند و اکثر هجمه این جنگ در مناسبت‌های کشور اجرایی می‌شود.

سردار رزمجو افزود: شایسته است در همین راستا بصیرت‌افزایی را در جامعه از طریق جهاد تبیین گسترش دهیم تا مانع از به ثمر رسیدن اقدامات مخرب دشمنان در جنگ شناختی شویم.