عملیات اجرایی دو پانسیون در شهرستان جم آغاز شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: در ششمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی دو پانسیون پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت شهر ریز و بهارستان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، احمد قاسمی در مراسم کلنگ زنی پانسیون پزشکان شهرهای ریز و بهارستان اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی امکانات رفاهی برای ماندگاری پزشک یکی از اولویت‌های جدی حوزه بهداشت در شهرستان جم بود که در هفته دولت امسال عملیات اجرایی دو پانسیون پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت شهر ریز و بهارستان که شامل ۶ واحد مسکونی است، آغاز شد.
قاسمی افزود: پانسیون پزشکان مرکز خدمات جامع امام سجاد (ع) سلامت شهر ریز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و زیربنای ۳۰۰ مترمربع احداث می‌شود که شامل ۴ واحد مسکونی و یک واحد برای راه‌اندازی داروخانه است.
وی خاطرنشان کرد: پانسیون پزشکان مرکز شهید حمیدی بهارستان نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱۰۰ مترمربع که شامل دو واحد مسکونی است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان جم خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این دو پروژه، بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه سلامت در اسکان و ماندگاری پزشک در شهرستان جم رفع خواهد شد.