نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان

مسئولین استان بوشهر جلوی قلع و قمع نیروی بومی در پتروشیمی صدف عسلویه بگیرید

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: علی‌رغم میزبانی شایسته مردم استان بوشهر از صنایع پارس جنوبی، ولی نیروهای بومی این استان تاکنون رفتار عادلانه‌ای را در صنایع این منطقه شاهد نبوده‌اند.

ابراهیم بهمنی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: از حدود ۲۶ سال پیش که عملیات احداث فازهای پارس جنوبی در شهرستان‌های عسلویه و کنگان آغاز شد، مردم این استان امیدوار بودند که با استقرار این صنایع مشکل اشتغالشان حل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: در همه جای دنیا، صنایع حق مسئولیت اجتماعی در حق مردم محیط پیرامونی رعایت می‌کنند ولی گویا این حق برای صنایع مستقر در پارس جنوبی در حد یک متن روی کاغذی بوده که حالا در پستوها خاک می‌خورد.

باتوجه به تاکید رئیس جمهور‌ پیرامون‌ به کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر ناعادلانه است جا دارد نمایندگان مردم در مجلس، استاندار بوشهر،نماینده ولی فقیه،فرمانداران استان بوشهر و ائمه جمعه به این مسئله واکنش نشان دهند و اجازه ندهند این ظلم به مردم استان بوشهر شود.

الحمدالله واکنش اخیر فرماندار شهرستان عسلویه را دیده ایم که فرمودند: عوامل برگزاری آزمون و مدیریتی پتروشیمی صدف باید بدانند در شهرستان عسلویه سرمایه‌گذاری می‌کنند باید حتما با مسئولین محلی هماهنگ و در رعایت حقوق جوانان جویای کار و شهروندان نهایت همکاری به عمل آورند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ضمن تاکید بر مصاحبه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر مکانی برای مصاحبه ندارد؟ چرا باید پتروشیمی که در عسلویه باشد مصاحبه آن در ماهشهر برگزار شود؟ مگر دلیلی برای این مسئله باشد، که همه چیز واضح و شفاف است (رویکرد سلیقه‌ای در جذب و حذف استان بوشهری ها)

بهمنی در پایان گفت: اما انتظار می رود سایر مسئولین نسبت به این اجحاف بی تفاوت نباشند و جلوی قلع و قمع نیروی بومی در پتروشیمی های در منطقه گرفته شود.