رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان

کسب رتبه اول جشنواره استانی تئاتر بوشهر توسط هنرمند کنگانی

سالمی، هنرمند کنگانی دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر را دریافت کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: جواد سالمی از هنرمندان برجسته ی تئاتر شهرستان و یکی از اعضای گروه هنری صورتک سپید، با اجرای نمایش “سینما جوادیزو” موفق به کسب رتبه اول بازیگری مرد بخش نمایش خیابانی جشنواره استانی تئاتر بوشهر شد.

حسین افکار وجود چنین هنرمندانی را مایه افتخار هنر استان دانست و تصریح کرد: گروه های هنری شهرستان با وجود این استعدادهای عالی و با تلاش و تمرین مستمر پیشرفت های زیادی کسب کرده و در صحنه های استانی و ملی برای خود و شهرستان افتخارآفرینی هایی داشته اند که درخور تقدیر است.

وی افزود: جامعه ی هنری شهرستان زبان گویای مردمی است که با هنرهای عالی خود توانمندی ها و نیز مشکلات آنها و شهرستان را به زیبایی و در صحنه های عمومی برای مردم و مسئولین بیان می کند.

افکار بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان برای پرورش این استعدادها و افزایش توانمندی های هنری هنرمندان و علاقمندان قدم های قابل توجهی برداشته و از هیچ تلاشی برای تکریم و حمایت از هنرمندان فروگذار نخواهد کرد.

وی احداث همزمان نگارخانه و دومین پلاتوی شهرستان را از جمله این اقدامات اعلام کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، فضا و امکانات بیشتر و بهتر برای تمرین و آماده سازی و ارائه ی آثار هنرمندان فراهم خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گروه های نمایشی وابسته به انجمن نمایش شهرستان را بسیار فعال و علاقمند به کار بیشتر عنوان کرد و گفت: ان شاءالله نتیجه ی این فعالیت ها کسب افتخارات بیشتر برای شهرستان، انجمن ها و هنرمندان خواهد بود.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر به مدت دو روز در مجموعه تئاتر شهر بوشهر و با اجرای ده گروه از شهرهای بوشهر، کنگان، بردخون، دیر، گناوه، کاکی و دیلم برگزار شد.