فرماندار جم:

هفته بسیج به جهاد خدمت و امیدآفرینی تکیه شود

سید محمد احمدپور، فرماندار جم با بیان اینکه بسیج در حقیقت یک نماد از سازندگی است اظهار داشت: در هفته بسیج باید به جهاد خدمت، تبیین و امید آفرینی تکیه شود.

سید محمد احمدپور بعد از ظهر یکشنبه در نشست برنامه ریزی برنامه های فرهنگی هفته بسیج در فرمانداری شهرستان جم با بیان اینکه بسیج در حقیقت یک نماد از سازندگی است اظهار داشت: امام خمینی (ره) ۵ آذر سال ۵۸ دستور تشکیل بسیج را قبل از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بازوی توانمند کشور در سازندگی صادر کردند، بسیج الزاماً برای جنگ تشکیل نشده است و قبل از نگاه به نقش آن در دفاع مقدس باید به نقش آن در سازندگی توجه داشت.

وی افزود: بسیج در حقیقت یک نماد از سازندگی است؛ امروز نیز این نهاد در کنار همه دستگاه‌های کشور به پیشرفته ایران سرعت می‌بخشد.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: به لطف خون شهدا و همان ۱۲ ساله‌های بسیج که در ایام جنگ تحمیلی فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور نهادینه کردند امروز ایران اسلامی در مسیر توسعه و آبادانی است.

احمدپور در ادامه با تاکید بر اینکه موضوعی که امروز آمریکا برای آن برنامه‌ریزی کرده است مقابله با امید آفرینست گفت: هر اتفاقی که در کشور رخ بدهد دشمن برای ایجاد یاس و بی اثر جلوه دادنش کار خواهد کرد، در هفته بسیج نیاز است به سه محور فرهنگی جهاد خدمت، تبیین و امیدآفرینی تکیه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: در هفته بسیج بدون اغراق امید آفرینی شود، این دولت نیاز به اغراق ندارد؛ هر اقدامی که شده است به عنوان دستاوردهای این نظام بازگو و تبیین شود.

فرماندار جم عنوان کرد: کار فرهنگی انجام می‌شود اما بر، برخی از آنها نقدهاییست به ویژه آن دسته از کارهای فرهنگی که گاهاً بدون در نظر گرفتن خروجی آن اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: برای برنامه‌های هفته بسیج خروجی و نتیجه که قرار است از آن برداشته شود پیش بینی و برنامه ریزی صورت بگیرد.