امام جمعه کنگان:

شهرستانی که گاز کشور و برخی کشورهای منطقه را تامین می‌کند نباید مردمش نگران وضعیت کپسول گاز باشند

محمودی، امام جمعه کنگان: شهرستانی که گاز کشور و برخی کشورهای منطقه را تامین می‌کند نباید مردمش نگران وضعیت کپسول گاز باشند

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به گلایه‌بندی برخی مردم از وضعیت کپسول گاز و قیمت آن بیان نمود: شهرستانی که تامین کننده بخش اعظمی از گاز کشور و صادر کننده گاز به برخی کشورهای منطقه است نباید دغدغه مردمش کپسول گاز باشد.
وی افزود: مسئولان مربوط مشکل را پیگیری و تلاش کنند رضایتمندی مردم حاصل شود.
خطیب جمعه با تسلیت نزدیک شدن به ایام فاطمیه و بیان فضایل و مناقب اول شهیده راه ولایت و بیان فرازهایی از خطبه فدکیه گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها اینقدر پرمغز است که مثل زیباترین و بلندترین کلمات نهج البلاغه است.
محمودی بیان کرد: از ویژگی‌های این خطبه این است که روح خطبه فدکی قرآنی است و حضرت زهرا سلام الله علیها نتنها ام ابیها و ام الامه بلکه ام الاسلام و ام القرآن است و در این خطبه حضرت ما را با قرآن بیشتر مانوس نموده و به عبارتی باید گفت ، ایام فاطمیه می‌تواند فصل مهمی برای پرداختن به مباحث قرآنی باشد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک ۵ آذر سالروز تاسیس شجره طیبه انقلاب یعنی بسیج مستضعفین به فرمان امام امت و با بازخوانی جایگاه بسیج در اندیشه و گفتمان امامین انقلاب گفت: در عظمت بسیج همین بس که خلف صالح امام فتح الفتوح امام راحل را پرورش جوانان بسیجی بیان فرمودند.
امام جمعه کنگان با بیان برخی ویژگی‌های بسیج اظهار داشت: محبوب خدا بودن و خدا هم محبوب آنها بودن ، تواضع و فروتنی برابر مومنین ، قاطع و سرافراز بودن در برابر دشمن ، مجاهده و مقاتله در راه خدا ، ترسان نبودن از ملامت و سرزنش دیگران از جمله ویژگی‌های بسیج بر پایه مبانی قرآن است.
محمودی بسیج را یک فرهنگ ، تفکر مهم ، بزرگ ، ناب و نسخه نجات بخش و امیدوار کننده برای کشور و همه آزادگان عالم ذکر و خاطرنشان ساخت: مادامی که تفکر بسیج در کشور حاکم باشد دشمن غلطی نمی‌کند.
وی در پایان این بخش از خطبه‌ها به لزوم حضور بسیج در همه عرصه‌ها برای دفاع از کشور اشاره و گفت: امروز مهم‌ترین عامل برای دفاع از انقلاب ، همراهی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است که این مهم در گرو خدمت صادقانه امکان پذیر است.
بازخوانی سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی ، لزوم حمایت صنعت از ورزش شهرستان کنگان ، گرامی داشت روز نیروی دریایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران ، تجلیل از مقام شامخ دانشمند بزرگ هسته شهید دکتر فخری زاده و نیز تحلیلی بر روز جهانی همبستگی با فلسطین از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.