با سخنرانی محمد جوانی کارشناس شبکه افق

نشست جهاد تبیین در کنگان برگزار شد

نشست جهاد تبیین با عنوان «تحلیل اوضاع منطقه و انتخابات پیش رو» در کنگان برگزار شد.

نشست جهاد تبیین با عنوان «تحلیل اوضاع منطقه و انتخابات پیش رو» صبح چهارشنبه با سخنرانی محمد جوانی کارشناس شبکه افق و با حضور فرماندار، امام جمعه کنگان و اهل سنت سیراف و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان برگزار شد.

جوانی در این نشست با تعریف علوم شناختی و تشریح دیدگاه‌ها در این زمینه، با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص علوم شناختی، یادآور شد: علوم شناختی، علم تسخیر انسان‌هاست، که باعث جهت دهی افکار، گفتار و رفتار انسان می‌شود.

وی با اشاره به سیر تقابل جمهوری اسلامی با غرب، گفت: آخرین مرحله نبرد ما با غرب در عرصه علوم شناختی و جنگ شناختی است.

جوانی، افزود: به واقع علوم شناختی می‌گوید، که بشر چگونه باید فکر کند.

غریبی گفت: میدان غزه، تنها نبرد تکنولوژی و سلاح‌ها نیست، نبرد ایدئولوژی‌ها است، قطعاً پیروز نهایی در این رویارویی را تسلیحات تعیین نمی‌کند بلکه اراده، ایمان ایمان و اعتقادات که تعیین کننده است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: تأکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ضرورت توجه به سبک زندگی قرآنی است.

غریبی بر ضرورت مطالعه عمیق بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین ترویج و گفتمان سازی آن تاکید کرد و گفت: هنگامی که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به برنامه عملیاتی و اجرایی تبدیل شود، می‌توان وظایف دستگاه‌ها را مشخص کرد و عملکرد آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در آستانه روز دانشجو هستیم و این روز مبارک را خدمت دانشجویان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

در این نشست آزمون بیانیه گام دوم انقلاب توسط اعضای شورای اداری شهرستان در این زمینه برگزار و به قید قرعه به پنج نفر از نفرات برتر هدایایی اهدا شد و در جلسه‌های آتی نیز این آزمون برگزار می‌شود.