معاون استاندار بوشهر:

صنایع استان بوشهر از مددجویان حمایت مناسبی داشته باشند

پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع استان بوشهر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حمایت مناسبی داشته باشند.

اکبر پورات صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید یحیی خلیلی در شهرستان دیر با تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است، تصریح کرد: هر چقدر برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

وی عنوان کرد: خانواده شهید خلیلی درخواستی در زمینه اشتغال و ساماندهی لنج داشتند که پیگیری و دستور لازم انجام شد.

پورات همچنین در بازدید از خانواده دارای سه فرزند معلول تحت پوشش بهزیستی افزود: مقرر شد با کمک و حمایت پتروشیمی هنگام هزینه برخی مخارج این خانواده تامین و برعهده گرفته شود.

وی گفت: همچنین پیگیری مسکن این خانواده از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفت و قول مساعد جهت رفع مشکل این خانواده داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در دیدار با خانواده تحت پوشش کمیته امداد در شهر دیر بیان کرد: این خانواده درخواست اشتغال داشتند که پیگیری لازم برای اشتغال فرزند آنان انجام خواهد شد و همچنین کمک بلاعوض به این خانواده صورت گرفت.