تکریم و معارفه

رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنگان معارفه شد

در آیینی با حضور مسئولان شهرستان کنگان، حجت‌الاسلام سلیمانی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنگان معارفه شد.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان ضمن تشکر از مبلغین و خانواده های آنها بیان داشت: با توجه به هجمه های فرهنگی، توطئه های فرهنگی، اعتقادی در این برهه وظیفه مبلغان دو چندان شده است؛ دشمنان دنبال این هستند که جوانان و نوجوانان از دین و کارهای دینی و فرهنگی فاصله بگیرند، مساجد که سنگر مقدم است، با این هجمه ها خالی بماند وقتی سنگر خالی شد راحت می تواند شهرهای وجودی انسان ها را تصاحب کنند.

امام جمعه سیراف تأکید کرد: نیاز به خلاقیت، کار نو و جدید برای جذب جوانان و نوجوانان حتی کودکان لازم است.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: ارزش های دینی را در قالب های مختلف می تواند طوری در جامعه نشر پیدا کرده و توسط مبلغین تبلیغ و ترویج شود که در ویترین مغزها برای همیشه بماند.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید رهبر عزیزمان به مسأله جهاد تبیین اظهار داشت: مدارس ظرفیت های خوبی برای جهاد تبین است با ارتباط با مدارس و حمایت آموزش و پرورش می شود در قالب کارگاه آموزشی کارهای خوبی انجام داد.

امام جمعه بندر سیراف از هیأت اجرایی و هیأت نظارت و نهادهای امنیتی خاصه فرماندار که از مدتها قبل زمینه حضور مردم در صحنه حساس انتخابات را فراهم نموده تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عاشوری در پایان ضمن تقدیر از از تلاش ها و فعالیت های مثمر ثمر و اثرگذار و تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های فرهنگی حجت الاسلام محمدی در کسوت رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: این نگاه زیبای ارتباط جدی به مجموعه ادارات و نهادها و مجموعه های فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت ها توسط وی قابل ستایش است. برای ایشان در سنگر جدید آرزوی موفقیت دارم.

امام جمعه بندر سیراف همچنین انتصاب حجت‌الاسلام سلیمانی را به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنگان تبریک گفت.