نتایج انتخابات خانه مطبوعات بوشهر مشخص شد

نتایج انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر که به صورت الکترونیکی برگزار شد اعلام شد.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: با مشارکت ۷۱٫۲۹ درصد از اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات، هیات مدیره جدید این خانه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد، افزود: از مجموع ۳۰۳ عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ۲۱۶ نفر در انتخابات شرکت کردند که بوشهر با این تعداد نفر به عنوان استان بیشترین مشارکت‌کننده انتخاب شد.

افروغ بیان کرد: ۱۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات در بخش هیات مدیره و ۸ نفر در بازرسی این دوره نامزد شده بودند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در رسته “مازیار هوشمند” با ۱۵۷ رای و “عبدالحمید شعرانی” با ۹۷ رای  به عنوان عضو اصلی و “سید حسین موسوی” با ۶۵ رای به عنوان عضو علی‌البدل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان انتخاب شدند.

افروغ اضافه کرد: “علی هوشمند” با ۱۶۲ رای ، “صدیقه جمالی” با ۱۳۷ رای  و “راضیه عقیلی‌مهر” با ۱۲۱ رای عضو اصلی و “ابراهیم بهمنی” با ۵۸ رای  و “سمیرا خادمی” ۱۱ رای عضو علی البدل از بخش خبرنگاری به عضویت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان درآمدند.

وی بیان کرد: از بخش نمایندگی نشریات سراسری نیز زهرا بهرامی با ۱۳۲ رای عضو اصلی و علیرضا برازجانی با ۴۹ رای علی‌البدل و نمایندگی خبرگزاری‌های سراسری عباس اعتمادی‌پور با ۱۴۲ رای عضو اصلی و سید احمد موسوی با ۵۷ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: ایمان خوشقدم برازجانی با ۱۳۰ رای و صدیقه اندخش با ۱۱۶ رای به عنوان عضو اصلی و محمد غلامحسینی با ۶۷ رای به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

 

گفتنی است “هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر” و “بازرسان” به ترتیب به مدت سه سال و یک سال عهده دار این مسئولیت هستند.