با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه

برگزیدگان “جام رسانه امید” در بوشهر معرفی شدند

در آیینی با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه آیین اختتامیه نخستین دوره "جام رسانه امید" در بوشهر برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین گفت: رسانه‌ها نقش مهم و اساسی در تبیین دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی به جامعه دارند و با رویکرد آگاهانه خود موجب خنثی سازی اهداف دشمن می‌شوند.

احمد محمدی‌زاده بیان کرد: با توجه به جنگ همه جانبه دشمن با نظام جمهوری اسلامی، رسانه باید در این راستا امیدآفرین باشد و مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنند.

وی افزود: اقدامات موثر و خوبی توسط جوانان کشور در حوزه‌های مختلف انجام شده که رسانه‌ها اگر به خوبی آنها را منعکس کنند زمینه امیدآفرینی در جامعه فراهم می‌شوند.

محمدی‌زاده عنوان کرد: انتخابات پیش رو موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود و این رسالت اصحاب همیشه در صحنه مطبوعات و رسانه می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج استان بوشهر نیز گفت: مطالب برگزیده این نخستین “جام رسانه امید” حاصل فعالیت ۸۰ نفر از فعالان رسانه‌ای در سفر ماه گذشته به پارس جنوبی در شهرستان عسلویه می‌باشد که منجر به برگزاری این رویداد شده است.

محسن رضایی‌نژاد اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه جهاد تبیین و امید آفرینی است که این مهم در مطالب این دوره نمایان بود و این خود نشان دهنده ظرفیت بالای این اصحاب در این راستا دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یک دوره کارگاه‌ تخصصی برگزار می‌کند که شرکت در این دوره آموزشی می‌تواند زمینه ارتقای دانش علاقه‌مندان را افزایش دهد.

در این آئین از برگزیدگان بخش‌های گزارش خبری، یادداشت خبری، خبر، تیتر، عکس، پوستر و کلیپ نخستین “جام رسانه امید” به شرح زیر با اهداء لوح تقدیر شد.

مقام اول

یادداشت خبری: مهرداد جشنی پور

گزارش خبری: سید حسین موسوی

خبر: سید حسین جعفری

تیتر: عذرا شباب

عکس: محمد غلامحسینی

پوستر: مریم مبارکی

کلیب: سید محمدمهدی سجادی

مقام دوم:

یادداشت خبری: کبری فقیه

گزارش خبری: فاطمه مظفری

خبر: فرخ قاسمیان

تیتر: سید حسین حسینی

عکس: ابولفضل قاسمی

پوستر: اسما بوستانی

کلیپ: فاطمه قاسمی

مقام سوم:

یادداشت خبری: ایمان شجاعی مقدم

گزارش خبری: آزاده حیدری

خبر: مهدی عالی پور

تیتر: داود بحرینی

عکس: محمد اشکاوند

پوستر: فریده ساجدی

کلیپ: میلاد احمدی

هیات داوران مبین شجاعی مقدم، حسین سرمشقی، سارا طاهری، یاسمن پورمحمدی، سعیده دشتی و شاهین پورحیدر را در این دوره “جام رسانه امید” شایسته تقدیر دانستند.