با حضور مردم ولایتمدار؛

راهپیمایی و مراسم ۲۲ بهمن ماه با حضور پرشور مردم در بخش چاه مبارک برگزار شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور احاد مردم و مسئولین در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بخشداری چاه مبارک، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، صبح امروز راس ساعت ۹ با حضور بخشدار، ائمه جمعه اهل سنت، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و پاسگاه چاه مبارک، نمایندگان و روحانیت منطقه چهارم دریایی ندسا، شوراها، شهردار و دهیاران، مدیران و دانش آموزان مدارس، بانوان و سایر اقشار مردمی برگزار شد.

بخشدار چاه مبارک در این مراسم از تمامی اعضا ستاد بزرگداشت دهه فجر بخش و تمامی نهادهایی که در برگزاری مراسمات و برنامه های دهه فجر همکاری و اهتمام لازم را داشتند تشکر و قدردانی نمود.

محمدی در این مراسم افزود؛ دهه فجر فرصتی بود برای خودارزیابی، ارزیابی عملکرد و سهم هرکدام‌ از ما در اعتلای این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است؛ فرصتی برای مرور خاطرات، جانفشانی ها، ایثارگری ها و اهدافی که برای انقلاب اسلامی ترسیم شده بود، فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب، فرصتی برای بیان چشم انداز و آینده ای که امام راحل (ره) برای این انقلاب متصور بود.

بخشدار چاه مبارک؛ با تشکر از حضور حماسی مردم چاه مبارک در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امروز ، اظهار نمود که ملت ایران یک آزمون دیگر‌ و حساس تری نیز در پیش رو دارد که در واقع مهر تایید جمهوریت نظام و یکی از اهداف انقلاب ۵۷ بود و آن هم انتخابات است.
علی محمدی؛ انتخابات را سبب تحول، عامل موثر در تعیین سرنوشت و یکی از راهبردهای مشارکت مردم در نظام سیاسی و انتخاب دولتمردان و خدمتگزاران خود در نظام عنوان نمود.

محمدی افزود؛ در این نظام و به ویژه در دولت سیزدهم اقدامات ارزنده ای در سطح ملی و شهرستانی انجام شده است که شایسته تقدیر است. هرچند نگاه و دیدگاه ما به انتخابات ، فارغ از عملکرد دولت ها، به انتخابات به عنوان یک تکلیف، و وظیفه و حق است. که انتظار می رود کمافی السابق انشاءالله مردم بخش چاه مبارک مشارکت پرشور و حماسی داشته باشند.

بخشدار چاه مبارک در پایان افزود؛از تمامی عزیزانی که عضو ستاد بزرگداشت دهه فجر بودند و تمامی اشخاصی که صاحب تریبون و مخاطب هستند درخواست نمود که صحنه را خالی نکنند و تا برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفندماه در قالب ستادهای مشارکت های مردمی به منظور خلق حماسه ای دیگر ادامه فعالیت داشته باشند.