قدس در چاه مبارک

حماسه ای دیگر از مردم شهر چاه مبارک در راهپیمایی روزقدس

بخشدار چاه مبارک از حضور پرشور مردم شریف بخش چاه مبارک بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی باشکوه خبر داد، مردم چاه مبارک در روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین(غزه ) حمایت و یاد وخاطره سرداران شهید درحادثه تروریستی کنسولگری را گرامی دانستند.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی بخشداری چاه مبارک ظهر امروز با حضور بخشدار چاه مبارک و مسؤلین در نماز جمعه، بخشدار به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این مراسم محمدی ضمن تشکر از آحاد مردم بخش چاه مبارک بابت حضور موثرشان در انتخابات اخیر، اظهار نمود مردم غیور و همیشه در صحنه چاه مبارک مثل همیشه، امروز هم به ندای رهبرشان لبیک خواهند گفت و با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکومیت جنایت ها و نسل کشی های رژیم جعلی صهیونیستی، سکوت جامعه بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر غربی را مایه تاسف دانست.

بخشدار چاه مبارک افزود؛ غربی که دنبال معرفی اسلام بعنوان دین خشونت است امروز مشاهده میکنیم چگونه خودشان از خشونت و نسل کشی حمایت می کنند و رسانه هاشون هم با توجیه و سکوت چشم هایشان را به این جنایت ها بسته اند.

محمدی افزود؛ غرب با جنگ رسانه ای و جنگ شناختی همیشه دنبال تحریف واقعیت بوده و با مشتی اوهام و روایت گری های ناصواب؛ ذهن جوانان را نسبت به اسلام و آرمانهای اسلامی مردد کردند. در صورتی که جوان مسلمان می تواند با جهاد تبیین، با روایت گری های درست از وقایع امروز و استدلال، دروغ های غرب را زیر سوال ببرد.

محمدی در ادامه ضمن مرور برخی آیات و روایات دینی در خصوص همبستگی مسلمانان با هم بر حضور در مراسم راهپیمایی بعد نماز جمعه تاکید داشت.

تجمع و راهپیمایی بخش چاه مبارک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا بخشداری با حضور اقشار مختلف مردم و در راستای اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی برگزار شد و شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی قطعنامه قرائت، و سپس پرچم های اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.