مجمع انتخابات هیات تنیس

خلیل شیخیانی برای سومین بار رئیس هیات تنیس روی میز شد

مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان بوشهر برگزارشد و خلیل شیخیانی رئیس پیشین این هیات با ۱۶ رای اعضای مجمع در سمت خود ابقا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع به نقش اساسی تربیت جسمی و روحی در ورزش اشاره کرد و افزود: هر هیات ورزشی که در این مقوله موفق باشد در ورزش قهرمانی نیز پیشرفت خواهد کرد.

یاسر جمالی افزود: در طرح هر محله یک باشگاه ورزشی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به ادارت کل ورزش و جوانان استان‌های کشور ابلاغ شده است به بیش از ۳۰۰ تا ۵۰۰ محله کم برخوردار، تجهیزات ورزشی از جمله میز تنیس اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: هیات تنیس روی میز نیز می‌تواند برای این محلات مسابقات برگزار کند و برای ارتقا ورزش قهرمانی استعدادیابی نماید.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز نیز در این نشست گفت: طبق ارزیابی بعمل امده فدراسیون، استان بوشهردر مسابقات رده‌های سنی و کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

علی حدادگر به برنامه‌های پیش روی این فدراسیون نیز اشاره کرد و افزود: بعد از کسب ۴ مدال تنیس روی میز در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو توقعات از این فدراسیون بالا رفت و برای نخستین بار در بخش تیمی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت خواهد کرد که ۱۰ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را بدست خواهند آورد.

وی اضافه کرد: آخرین سهمیه ما برای کسب سهمیه در مسابقات آسیای میانه در اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود که تنها یک سهمیه در بخش انفرادی به ملی پوشان ایرانی در دو بخش بانوان و اقایان تعلق خواهد گرفت.