داود عباسی مدیرعامل شستان پاسخگو باشد

عملکرد ضعیف حاتمی، مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در مسئولیت های اجتماعی

رئیس شورای شهر شیرینو ضمن گلایه از عملکرد ضعیف حاتمی مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در مسئولیت های اجتماعی گفت: شهر شیرینو آسیب های اجتماعی و زیرساختی زیادی از صنعت دیده و باید نگاه مهربانانه تری نسبت به این شهر داشت.

ابراهیم بهمنی رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیرینو پرداختن به مسائل فرهنگی را امری تخصصی و خاص دانست و گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی نیاز به بررسی ده‌ها رشته تخصصی اعم از جامع شناسی، روانشناسی و… دارد تا بتوانند آسیب‌شناسی دقیق انجام دهند.

بهمنی افزود: در مورد مسائل فرهنگی هم نباید ناامید شویم و باید به سهم خود به اصلاح محیط اطرافمان کمک کنیم. محیطی که نیازمند نگاه ویژه دارد، متاسفانه با گذشت عمر چندین و چند ساله صنعت آسیب های فرهنگی روز به روز بیشتر می شود.

مسئولیت پذیری اجتماعی نیاز جدی جامعه پیرامونی صنعت

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو گفت: بدون تردید آسیب های موجود در فرهنگ کشور دارای آثار و پیامدهای منفی بسیاری است که هر یک بصورت مجزا به مثابه یک تهدید کیان مقدس نظام اسلامی را که حاصل خون های بسیاری است در معرض تهدید قرار داده و بستری مناسب برای عملیاتی شدن پروژه نفوذ فرهنگی غرب در کشور است .

او گفت: مدافعان حرم ادامه دهنده راه مکتب حسینی. شهدای مدافع حرم با الگو قرار دادن قیام امام حسین(ع)، راه مکتب حسینی را ادامه دادند،اگر جوانان نسبت به جامعه بی تفاوت بودند در ۸ سال دفاع مقدس ما شکست خورده بودیم.

وی ادامه داد: با آمدن صنعت و مهاجر پذیر شدن شهر شیرینو انفجار جمعیتی شدیدی رو به رو شده ایم،که متاسفانه باعث شده فرهنگ بومی از بین برود و مسائل و مشکلات اجتماعی روز به روز بیشتر شود، چرا باید یک مدیر صنعت اینگونه با جامعه میزبان خود برخورد کند؟

بهمنی ضمن گلایه از عملکرد ضعیف حاتمی مدیرعامل پتروشیمی بوشهر گفت: ما بارها از صنایع مستقر در این شهر درخواست کمک های برای برگزاری مناسبت های فرهنگی مذهبی کرده بودیم، دو مراسم اخر یکی محفل شهدا (شهید سلیمانی) و دیگری محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در این شهر از کمک ها و خدمات این پتروشیمی بی بهره ماند، شهر شیرینو چرا نباید یک فرهنگسرا یا مجتمع فرهنگی داشته باشد؟ توقع ما از پتروشیمی بوشهر،کاویان،مروارید،مبین،پارس و سایر شرکت های مستقر در این شهر این است که در ساخت زیرساخت های ورزشی و فرهنگی حتی عمرانی این شهر ما را یاری کنند، اما متاسفانه در کمک های ناچیز و کوچک فرهنگی هم خساست به خرج می دهند، چرا خشم و نفرت مردم را از صنعت بیشتر می کنید؟ چرا مردم باید احساس کنند این همه امراض و بیماری های که بخاطر آلودگی هوا متحمل می شوند هیچ جا جبران نمی شود؟

پتروشیمی بوشهر با ساخت سه هتل آسمان خراش و ساخت کمپ ساحلی بزرگ در خط ساحلی شیرینو اکثر پرسنل خود را در این شهر اسکان داده و از خدمات این شهر استفاده می کنند اما دریغ از نگاه مثبتی به این شهر، داود عباسی پاسخ دهد:معیار انتصابات در شرکت شستان چیست!؟