فرمانده انتظامی استان بوشهر

سارقان حرفه‌ای طلاجات در گناوه حین سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای طلاجات و کشف ۱۷ فقره سرقت در گناوه خبر داد.

سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای طلاجات و کشف ۱۷ فقره سرقت در گناوه خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح‌های پیشگیرانه از وقوع سرقت و جرائم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس گناوه با انجام یکسری تحقیقات، موفق شدند چهار نفر سارق غیربومی سابقه‌دار طلاجات را در گناوه را شناسایی کنند و در یک عملیات پلیسی در حین سرقت منزل در یکی از محله‌های شهر گناوه دستگیر کنند.

سردار سوسنی بیان داشت: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ۱۱ فقره سرقت منزل(طلاجات) و ۶ فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن بیان اینکه پس از تشکیل پرونده، متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند به هم استانی‌های عزیز توصیه کرد: طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات بانک سپرده و یا هنگام خروج از منزل به افراد معتمد بسپارند.

وی بیان داشت: سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال با ارزش(طلاجات، وجوه نقد، سکه و غیر…) در منزل، عدم توجه به نکات ایمنی ساختمان از جمله وجود نقص در قفل درب‌ها، پایین بودن ارتفاع دیوار و بالکن، نداشتن حفاط پنجره‌ها از جمله عواملی هستند که سارق با مشاهده این نواقص تصمیم به سرقت می‌گیرد، لذا هم استانی‌های عزیز باید با رعایت نکات ایمنی از وقوع سرقت پیشگیری نمایند.