مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آماده پذیرش طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری هستیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر این که آماده پذیرش طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری هستیم، گفت: به دنبال شناسایی پروژه های پیشران در مقیاس های کوچک و بزرگ هستیم و دستگاه های اجرایی نسبت به معرفی طرح های اولویت دار در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

یکصد و یازدهمین نشست کارگروه اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با حضور مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و رستمی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
کشاورزی در این نشست گفت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه کارا تاکنون به تعداد ۲۹۳۷ طرح با مبلغ ۳۲۷٫۵میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۵۱۱۵ نفر پرداخت شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: مدیران عامل بانک های استان برای ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال تعلل نکنند و باید به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال بر اساس منابع دولتی در اختیار، ارائه خدمات کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با حمایت های ویژه استاندار بوشهر و همت همه مدیران بر اساس برنامه ای مشخص، برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر گام برخواهیم داشت.
در ادامه مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از تدوین بسته های سرمایه گذاری اقتصادی در استان خبر داد و افزود: با همکاری همه دستگاههای اجرایی استان امسال پروژه محور و بر اساس و مزیت های نسبی هر شهرستان اقدام خواهیم کرد.