عدم توجه مدیران پروازی شرکت توسعه پلیمر پادجم به مطالبات کارگری

در حالی که پروژه پلیمر پادجم بیش از ۱۲ سال از آغاز آن میگذرد و علی رغم هزینه های هنگفت و حاشیه های فراوان مدیران آن، آینده افتتاح و راه اندازه پروژه با ابهام روبرو است شنیده ها حاکی از این است که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت طی سفری ۴ روزه به همراه خانواده در مجموعه هتل های شرکت پازارگاد در شیرینو (پازارلند و هتل پتروشیمی) اسکان یافته و در این شرایط بحرانی در حال انجام تفریحات دریایی هستند.

به گزارش جنوب استان، در حالی که پروژه پلیمر پادجم بیش از ۱۲ سال از آغاز آن میگذرد و علی رغم هزینه های هنگفت و حاشیه های فراوان مدیران آن، آینده افتتاح و راه اندازه پروژه با ابهام روبرو است شنیده ها حاکی از این است که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت طی سفری ۴ روزه به همراه خانواده در مجموعه هتل های شرکت پازارگاد در شیرینو (پازارلند و هتل پتروشیمی) اسکان یافته و در این شرایط بحرانی در حال انجام تفریحات دریایی هستند.

این تفریحات در حالیست که، روز چهارشنبه پیش جمعی از پرسنل شرکت پادجم ضمن برگزاری تجمع در محل پروژه اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالبات و کسر و حذف کارانه که طی ماههای اخیر و به دستور مدیرعامل صورت گرفته اعلام داشته اند.
برخی کارگران شرکت اعلام کرده اند که با توجه به حذف کارانه ماهانه و رفاهیات توسط هیئت مدیره و مدیرعامل ،دریافتی آنها نسبت به سال قبل حتی با افزایش ۵۸ درصدی دولت باز هم کمتر شده است.

لازم است مسئولین شهرستان عسلویه و استان از خواب غفلت بیدار شده و موضوعات صنفی این شرکت و دلایل عدم راه‌اندازی پروژه و عدم حضور مدیرعامل و مدیران ارشد پادجم در پروژه را بررسی نمایند.

براساس شنیده ها از ابتدای سال جاری نیز تاکنون حدود ۲۵ نفر نیروی انسانی به بهانه حضور در پست های مدیریتی در این شرکت جذب شده اند که تنها یکی از مدیران جذب شده متعلق به استان بوشهر بوده و در بین مدیران فعلی شرکت نیز، مدیرانی وجود دارند که بدلیل اشتغال در سایر سازمان ها و شرکت ها، بصورت پاره وقت و بعد از ساعت اداری در دفتر تهران این شرکت حضور دارند.

آیا براستی با صرف این هزینه ها و استفاده از مدیران پروازی می توان به افتتاح این پروژه که از جیب بیت المال و بازنشستگان ارتزاق می کند امید داشت؟

تصویر تزیینی می باشد ، صحت و سقم این خبر با پایگاه خبری جنوب استان نیست