معاون سیاسی استاندار بوشهر:

تبلیغات زود هنگام کاندیدا در احراز صلاحیت آن‌ها موثر است / هر فعالیت‌ و تبلیغی در حال رصد می باشد

پورات، معاون استاندار بوشهر گفت: مدیرانی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند باید کنار بروند تا شائبه استفاده از امکانات بیت المال مطرح نشود.

این روزها در استان بوشهر شاهد تحرکات و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی سیاسیون برای رسیدن به صندلی سبز مجلس هستیم.
در میان افرادی که زودتر از موعد به سراغ انتخابات رفته اند اسامی برخی مدیران استانی و فرمانداران نیز به چشم می خورد و آش آنقدر شور شده که استاندار بوشهر در جلسه شورای اداری به صراحت اعلام کرده است هر مدیری قصد کاندیدا شدن دارد از همین حالا استعفا دهد.

در حالی که کشور با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و دولت نیز راه دشواری برای حل مسائل و مشکلات مردم در پیش دارد، مردم از مدیران انتظار کار و تلاش شبانه روزی دارند ولی برخی از فرصت خدمت بدنبال بهره انتخاباتی هستند و با سواستفاده از ظرفیت و امکانات دولتی و حاکمیتی برای کارهای نمایشی و تبلیغاتی استفاده می کنند.

درحالی که رهبر معظم انقلاب نیز پیش از این مسولان را از کار نمایشی برحذر داشته اند، ورود جدی دستگاه های نظارتی و برخورد با مدیران خاطی امری ضروری به نظر می رسد تا شیفتگان خدمت جای تشنگان قدرت را بگیرند.

با نظارت جدی شورای نگهبان، آن دسته از نامزدهای احتمالی که مسولیتی ندارند نیز باید به قانون تمکین کرده و از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.


اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در طول چند دهه اخیر نیز مردم با حضور حداکثری خود مهر باطلی بر توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی در جامعه هستند، افزود: در هر کجا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده ایم، موفق شده‌ایم و تحقق شعار سال باید به عنوان یک اولویت مهم سرلوحه‌ برنامه مدیران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدیرانی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید استعفا دهند،گفت: مدیرانی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند باید کنار بروند تا شائبه استفاده از امکانات بیت المال شکل نگیرد.

پورات تصریح کرد: تبلیغات زود هنگام کاندیدا در احراز صلاحیت آن‌ها موثر است  و در حال حاضر هر فعالیت‌ و تبلیغی در فضای مجازی با دقت مورد رصد قرار می‌گیرد.