طی پیامی

پیام تقدیر و تشکر بخشدار سیراف از حضور پر شور مردم فهیم بخش سیراف در راهپیمایی روز قدس

محمد روشن بخشدار سیراف با صدور پيامي از حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي بخش سیراف در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير و تشكر نمود.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی بخشداری سیراف در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به یقین راهپیمایی روز قدس، یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) و تجلی دوراندیشی آن امام همام نسبت به مستضعفین و ملت مظلوم فلسطین می باشد.

شما مردم فهیم بخش سیراف این بار نیز با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و با حضور حماسی، پرشکوه و عظیم خود در همایش بزرگ خروش ملت در راهپیمایی روز قدس در سال ۱۴۰۲، حمایت همه جانبه خود را از مستضعفین و مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودید.

راهپیمایی روز قدس نماد و نشانگر انسجام و وحدت مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است که حضور یکپارچه مردم شریف بخش سیراف به همراه ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان، نمادی از وحدت امت واحده برای مبارزه با مستکبران بود و همین وحدت و انسجام موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود .

لذا اینجانب ضمن تحسین و ارج نهادن به شور و شعور راهپیمایان روز جهانی قدس از شما مردم همیشه در صحنه، خانواده های محترم شهداء، جانبازان ، ایثارگران ، امامان جمعه اهل سنت و تشییع، علما،روحانیون ، بسیجیان، اعضای ستاد روز قدس ، نیروی انتظامی دریابانی، معلمان ، کسبه ، اصناف و نیز تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه که در امر خطیر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تشویق و ترغیب مردم به حضور در راهپیمایی تلاش کردند و همه ی اقشار که با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس که میثاق با امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ملت مظلوم فلسطین بود مشارکت و شرکت کردید ؛ تقدیر، تشکر و سپاسگزاری می نمایم.