مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را تبریک گفت

يزدانى كاشانى، مديرعامل شركت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه طی پیامی ۲۲ تیر روز حراست را تبریک گفت.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه، متن پیام مهندس یزدانى کاشانى مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز به مناسبت روز حراست به شرح ذیل است:

همکاران محترم حراست و حفاظت فیزیکی شرکت مخازن سبز

سلام علیکم

پاسداری و صیانت از ارزش های هر مجموعه از وظایف اصلی نیروهای خدوم و زحمتکش حراست می باشد. بدون شک نقش نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی در هر سازمانی در جهت حفظ امنیت و حراست از سرمایه های مادی و معنوی سازمان، شناسایی و مدیریت تهدیدها، آسیب شناسی و هوشیاری برای حفظ و ثبات هر مجموعه قابل تقدیر است.

اینجانب ‌ به مناسبت بزرگداشت روز حراست به کارکنان زحمتکش و مدیریت بزرگوار حراست شرکت مخازن سبز که جایگاه ارزنده‌ای در حفظ امنیت و حراست از اموال و سرمایه‌های مادی و معنوی شرکت دارند و از وظایف مهم آن‌ها کارشناسی تهدیدها، فرصت‌ها و آسیب‌ها بوده و کار آن‌ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است با توکل بر خداوند متعال و با به‌کارگیری تمام توان خویش و بهره‌گیری از دانش روز و با حفظ کرامت انسانی در برخورد با همکاران و ارباب رجوع، در مسیر اهداف متعالی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه و آرمان‌های انقلاب اسلامی با موفقیت و سربلندی گام بردارند.

محمدرضایزدانى کاشانى
مدیرعامل