بازدید معاون شستان از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

معاون امور شرکت ها و بهره ورى شستان با هدف ارزیابی ساختار ، تجهیزات و دپارتمان HSE از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بازدید کرد.

محمدسجاد باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه عصر امروز در دیدار با معاون امور شرکت‌ها و بهره‌ورى شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان و هیات همراه با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این بازدید فرصتی ارزشمند برای ارزیابی و بررسی نقاط قوت و ضعف HSE شرکت پتروشیمی مخازن سبز است.

وی با بیان اینکه HSE موضوع مهم در شرکت است، خاطرنشان کرد: آتش‌ نشانان شرکت مخازن در مسابقات اخیر آتش‌نشانان شرکت‌های منطقه عسلویه مقام ارزشمند سوم را کسب‌ کرد که نشان از توانمندی کارکنان است.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این نشست گزارشی از اقدامات شرکت‌ ارائه کرد.

در این بازدی جمشیدى مدیر HSE شرکت مخازن سبز نیز ضمن ارائه گزارش، با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت با هدف ارتقا و دستیابی به گواهی الگوی مخزن داری کشور در حوزه HSE از طرف شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیاده سازی ایمنی فرایند PSM در سال جدید را اولویت اول دپارتمان HSE قرار داد.

ملیحه کرمی معاون امور شرکت‌ها و بهره ورى شرکت سرمایه گذارى تجارى شستان نیز با تقدیر از عملکردهای شرکت مخازن سبز، بابت اقدامات انجام شده اظهار قدردانی کرد.