کسب تقدیرنامه سه ستاره از دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

در دومین حضور شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره از دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، این شرکت در مهمترین و معتبرترین رویداد مدیریت کیفیت صنعت پتروشیمی (دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی) که با شعار “رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تامین” و با حضور گسترده شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی در سطوح مختلف تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس بر پایه مدل تعالی سازمان بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (۲۰۲۰:EFQM) اجرایی شد، موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره جشنواره گردید.
شایان ذکر است شرکت اکثریت قریب به اتفاق شرکتهای دریافت کننده تقدیرنامه ۳ ستاره و بالاتر، از سابقه بیش از ۲۵ سال فعالیت موثر در صنعت برخوردار بوده اند.
در این دوره ارزیابی، پنج نفر از ارزیابان خبره اعزامی از سوی دبیرخانه تعالی صنعت پتروشیمی از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۲ بهمن سال جاری، وضعیت شرکت را بر اساس معیارهای ۷ گانه مدل تعالی EFQM:2020 و منطق رادار ارزیابی نمودند.

در این رویداد که با حضور مسئولان عالی کشور از جمله سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دکتر حبیبی معاون اجرایی شرکت شستان به نمایندگی از دکتر عباسی مدیرعامل هلدینگ شستان و برخی دیگر از مسئولان کشوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد

مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، تقدیرنامه سه ستاره را دریافت نمود.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه سال گذشته نیز جایزه تقدیرنانه دوستاره را دریافت کرده بود.