رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر

صلاحیت ۱۵۳ نامزد انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید شد

پورات، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صلاحیت ۱۵۳ نامزد انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید شد.

اکبر پورات صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر ۴۹۵ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کردند که ۲۶۴ نفر در مرحله ثبت نام نهایی حضور یافتند.

وی اضافه کرد: از مجموع این ۲۶۴ نفر، ۱۵۳ نفر تائید، ۲۲ نفر عدم تائید، ۷۸ نفر عدم احراز شدند و ۱۱ نفر هم انصراف خود را اعلام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: افرادی که عدم تائید و یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند می‌توانند به مدت چهار روز اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.

وی افزود: در در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم از ۹۳ داوطلب، ۶۰ نفر تائید صلاحیت، پنج نفر عدم تائید و ۲۰ نفر هم عدم احراز شدند و هشت نفر نیز انصراف خود را اعلام کردند.

پورات اضافه کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان از ۴۹ نفر داوطلب، ۲۴ نفر تائید، ۶ نفر عدم تائید و ۱۸ عدم احراز شدند و یک نفر هم انصراف داد.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، از ۵۲ نفر، ۳۳ نفر تائید، ۱۰ نفر عدم تائید و ۹ نفر هم عدم احراز شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه از مجموع ۷۰ نفر داوطلب، ۳۶ نفر تائید، ۲ نفر عدم تائید و ۳۰ نفر عدم احراز شدند و ۲ نفر هم انصراف خود را اعلام کردند.

وی اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز تاکنون چهار نفر در استان بوشهر نام‌نویسی کرده‌اند که ۲ نفر در فرمانداری بوشهر و ۲ نفر هم در ستاد انتخابات کشور و قم ثبت‌نام کرده‌اند.

پورات تاکید کرد: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و آموزش‌های مختلفی برای دست‌اندرکاران انتخابات برگزار می‌شود.

4733228.jpg (581×720)