مدیران حراست و آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شدند

با حضور رییس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدیران حراست و آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه معارفه شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت:امروز جمهوری اسلامی مانند همیشه حامی و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده و هر جا اسمی از حماس و فلسطین به میان می‌آید نامی از ترکیه و عربستان نبوده و تنها نام جمهوری اسلامی ایران است که در حال دفاع از مردم غزه است.
دکتر حسن ملکی‌زاده بابیان اینکه جای افتخار دارد در کشوری زندگی می‌کنیم که از مظلوم دفاع می‌کند افزود: هر آنچه از ظلم و بی‌آبرویی آشکار می‌توان سراغ داشت در این رژیم پلید و جنایتکار وجود دارد.
وی تصریح کرد: آنان که در مقابل این حجم از ظلم و ستم مُهر سکوت بر لب زده‌اند نوکران بی‌چون‌وچرای اسرائیل بوده و این رژیم پلید، مردم مظلوم و بی‌یاوری که جز خداوند حامی و پشتیبانی ندارند را به خاک و خون کشیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در طول ۲ سال گذشته افتخارات زیادی در سطح کشور و استان کسب کرده که مرهون تلاش تمامی معاونین، مسئولین و همکاران مجموعه دانشگاه بوده که بسیار دلسوز و همراه هستند و دو واحد حراست و آمار و فناوری اطلاعات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رابطه تنگاتنگی نیز بین این دو واحد وجود دارد.
در ادامه از تلاش‌های علی کشاورز مدیر پیشین حراست تقدیر و محمود میرحاجی به‌عنوان مدیر جدید حراست دانشگاه معارفه شد.
همچنین از فعالیت‌های مهندس اعظم حمادی تقدیر و مهندس دارا جوکار به‌عنوان مدیر جدید آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه منصوب شد.
آیین تکریم و معارفه مدیران حراست و آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با حضور رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه، مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست،نماینده حراست کل استان بوشهر، اعضا هیات رئیسه، روسای دانشکده ها،روسای شبکه‌ها و بیمارستان‌ها، مدیران حوزه ریاست و کارکنان حراست و آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در سالن ابن‌سینا برگزار شد.