مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ناوگان خودرویی آموزش و پرورش بوشهر پس از ۱۵ سال نوسازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از نوسازی ناوگان خودرویی این مجموعه پس از ۱۵ سال خبر داد و گفت: برای نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان بوشهر ۱۸ میلیارد تومان تخصیص یافت.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سلامت و ایمنی همکاران و کارکنان در ماموریت‌ها یکی از اولویت‌های مهم ما بود که با اقدامات و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و با اجرای طرح شهید زالی (نوسازی ناوگان خودرویی عمومی و سواری)،  ناوگان آموزش و پرورش استان بوشهر را نوسازی کردیم.

وی از خرید و توزیع ۴۴ دستگاه خودرو با اولویت‌ شهرستان‌ها و مناطق  خبر داد و گفت: طی چهار مرحله  ۲۲ دستگاه خودرو‌ سواری،  ۱۰ دستگاه وانت مزدا و  ۱۰ دستگاه وانت نیسان توزیع شده است.

موحدی افزود : دو دستگاه ون نیز تهیه شده است که جمعا ۴۴ دستگاه خودرو خریداری و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان بعد از ۱۵ سال و در دولت مردمی ایران قوی انجام شده است، بیان کرد: نوسازی ناوگان خودرویی بالغ بر ۱۵ سال متوقف شده بود که با پیگیری مستمر و بدون استفاده از اعتبارات دولتی، با رقمی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال این اتفاق صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: صیانت و نگهداری صحیح از اموال و دارایی های آموزش و پرورش را وظایف شرعی خود می دانیم.