نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

بزرگترین کار برای عبور از فتنه حضور در کنار رهبری است

آیت الله، صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: الحمدلله انقلاب اسلامی ایران باشکوه حرکت کرد و فتنه ها را درنوردید و قوی تر شد و بزرگترین کار برای عبور از فتنه حضور در کنار رهبری است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: بصیرت جوهره حرکت های موفقیت آمیز است و وقتی بصیرت نباشد انحراف و انحطاط و سقوط را خواهیم داشت. دشمن در مقام تهاجم، تحریف و انحراف و به دنبال براندازی سخت و نرم است.

امام جمعه بوشهر افزود: بصیرت آغاز یک حرکت مقاومت است، حرکتی که منتج می شود که انسان در برابر دشمن بایستد و فریب نخورد و از آن طرف حرکتی را آغاز کند که سرانجامش موفقیت آمیز است.

وی بیان داشت: در صدر اسلام این بی بصیرتی ها بود که حکومت امام علی(ع) را دچار بحران کرد؛ در پیروزی انقلاب اسلامی نیز فتنه های زیادی را ایجاد کردند اما بصیرت زایی توسط امام راحل و مقام معظم رهبری و ولایتمداری مردم و حرکت جهادگرانه و حماسی مردم نتیجه داد و فتنه ها در هم شکسته شد و مردم سربلند بیرون آمدند و نگذاشتند اهداف اصحاب فتنه چه آنهایی که موسس فتنه بودند همچون جهان استکبار و تلاش گران وابسته در داخل به نتیجه برسد.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: الحمدلله انقلاب اسلامی ایران باشکوه حرکت کرد و فتنه ها را درنوردید و قوی تر شد و اکنون یک درخت تومند قوی از انقلاب داریم که دشمنان نمی توانند هیچ کاری با این درخت کنند و اگر بخواهند ضربه ای وارد کنند خودشان لطمه خواهند دید. به همین دلیل باید در کنار ولایت باشیم، این بزرگترین کار برای عبور از فتنه است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ۹ دی باید همیشه گرامی داشته شود گفت: ۹ دی یک نماد برای بصیرت مردمی و انقلابی مردم برای نابودی فتنه ها است. در آینده نزدیک انتخابات را در پیش داریم و قطعا آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها، ناامیدی را به مردم در جامعه تزریق می کنند و این یک امتحان بزرگ و فتنه ای است که اینها در دستور کار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز داشت: مردم عزیز ایران با هدایت های رهبری و ولایتمداری یک بار دیگر در انتخابات حضور حماسی خواهند داشت و با تمامی مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند در مقابل این هجمه حرکت می کنند و این فتنه را کنار می زنند و یک بار دیگر کنار صندوق های رای نشان می دهند که مردم ایران مردمان بزرگی هستند و تحت هدایت های مقام معظم رهبری یک شکوه و برگ زرین دیگری را در انتخابات از خود نشان خواهند داد.