در مقایسه با کمک قطره چکانی پتروشیمی های عسلویه

هزینه‌کرد ۱۱۴۵ میلیارد تومانی پتروشیمی بندرامام در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام از هزینه‌کرد ۱۱۴۵ میلیارد تومانی این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام از هزینه‌کرد ۱۱۴۵ میلیارد تومانی این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش جنوب استان به نقل از رویداد، سپهدار انصاری‌نیک عصر روز یکشنبه، یکم بهمن‌ماه‌در نشست تخصصی که در دهمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی مبنی بر ایجاد باور برای تعهد انسانیت در بنگاه‌ها به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی است.

وی افزود: ایجاد برخورداری و عدالت اجتماعی یعنی تلاش سازمان‌ها و بنگاه‌ها این باشد که اقشار آن بنگاه از حداقل‌ امکانات برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه این شرکت از بنگاه‌های بزرگ صنعت پتروشیمی در ماهشهر با تولید ۳۱ محصول است، یادآور شد: ارزش محصولات این شرکت هم‌اکنون سالانه ۵۰ تا ۶۰ هزار میلیارد تومان است.

انصاری‌نیک با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی بندرامام امسال ۵۰ ساله شد، گفت: این شرکت تاکنون ۱۱۴۵ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله ساخت بیمارستان، فرودگاه، مدرسه، آموزش، اشتغال، کارآفرینی و … هزینه کرده است.

وی تأکید کرد: رویکرد آینده شرکت پتروشیمی بندرامام پیگیری هرچه‌بیشتر عمل به مسئولیت اجتماعی است تا به دنبال آن مردم جامعه پیرامونی از نعمت‌های توسعه صنعت و کارآفرینی برخوردار شوند.