رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

برخی از وام‌داران نظام جمهوری اسلامی برابر فتنه‌ها کوتاهی می‎کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: عده‎ای که جایگاه و تریبون خود را مدیون جمهوری اسلامی هستند در فتنه‌ها سکوت پیشه کرده و یا اینکه موضع خود را با تاخیر بیان می‎کنند.

حجت اسلام یوسف جمالی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی در بوشهر اظهار کرد: مردم در شرایط سخت و فتنه‌ها همیشه در صحنه بوده اند و با بصیرت و دشمن شناسی خود در برابر توطئه ها ایستادگی کرده اند.

وی بیان کرد: با این وجود گاهی مشاهده شده افرادی که جایگاه خود را وام‌دار شهیدان، امام (ره) و مقام معظم ررهبری هستند در فتنه ها سکوت می‌کنند و یا اینکه موضوع خود را با تاخیر اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصرح کرد: چنین وضعیتی در حالی رقم می‎خورد که تمامی آنها باید برحسب وظیفه و رسالت خود در برابر فتنه‌ها اعلام موضع صریح و شفاف داشته باشند.

وی ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خواند و افزود: در این مسیر مردم استان بوشهر همواره با بیداری و هوشیاری خود در صحنه بوده اند و تکلیف خود را در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی به جا آورده اند.

جمالی اظهار کرد: در اینجا لازم می‌دانم از آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تشکر کنم که همواره در جریان فتنه‌ها پیشگام در اعلام موضع شفاف و صریح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هر وقت فتنه‌ای رخ داده با پیشگامی آیت الله صفایی بوشهری، مردم ولایت مدار و انقلابی استان نیز در مسیر ایشان و رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.

جمالی تصریح کرد: مردم ولایت مدار بوشهر همواره پیرو مقام معظم رهبری هستند و اجتماع پرشور آنان در در آیین گرامیداشت ۹ دی بخوبی این مهم را نشان می‎دهد.

وی افزود: در این راستا از همه کسانی که به برگزاری هر چه پرشورتر ویژه برنامه بزرگداشت ۹ دی در بوشهر کمک کردند کمال قدردانی را داریم.

مداحی مداح اهل بیت کربلایی محمدحسین حدادیان و سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری و همچنین طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل همزمان با نورافشانی از دیگر بخش‌های برنامه بزرگداشت ۹ دی در میدان تشریفات شهر بوشهر بود.