همزمان با ماه مبارک رمضان؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

به همت مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، 1000 بسته حمایتی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) بین خانواده های نیازمند 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش جنوب استان، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با همت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه کمک مومنانه در سال مهار تورم ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های جنوبی استان بوشهر توزیع شد.

مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت‌های پیشرو در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و عمل به تعهدات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که طی سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف با محیط پیرامونی تعامل مثبتی داشته است.

محمدرضا یزدانی کاشانی مدیرعامل این شرکت در سنوات گذشته در راستای افزایش و تقویت همکاری و تعاملات با منطقه پیرامونی اقدامات شایسته ای داشته است.

مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل مخازن سبز در گفتگو با خبرنگار جنوب استان گفت: این شرکت ۱۰۰۰ سبد غذایی که شامل مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان با آمارگیری از مسئولان ذی‌ربط و شناسایی بین این خانواده ها توزیع کرد.

گفتنی است توزیع این بسته های معیشتی در شهرستان‌های کنگان، دیّر، جم و عسلویه، در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، صورت گرفت.