پیام تبریک

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و تاسیس سپاه پاسداران انقلابی طی پیامی تبریک خود را اعلام کرد.

مدیرعامل این شرکت در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت که به شرح ذیل است:

هُوَ شَـهْرٌ أَوَّلُهُ رَحْـمَهٌ وأَوْسَطُهُ مَغْفِرَهٌ وَاخِرُهُ عِتْقٌ مِنَ النّارِ.
رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرمود: «رمضـان» ماهى است که ابتـدایش رحمت است و میانه اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم.

ماه پر خیر و برکت و ماه ضیافت الهی به اتمام رسید و دلهای مومنان و عاشقان رحمت الهی را در انتظار بازگشت خود و حلولی دیگر به حسرت نشاند. هزاران افسوس بر رختی که بسته شده و ماهی که از میان ما می‌رود.

عید فطر، روز وحدت میان مسلمانان و از میان برداشتن تمامی حائل‌های نفاق و دشمنی‌ است. دعا کنیم خداوند به همه ما توفیق دهد تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک‌ماهه خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه کارکنان شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که با زبان روزه مجاهدانه تلاش کردند را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


مهندس محمدرضایزدانی کاشانی مدیر عامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه طی پیامی دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلابی اسلامی را به سبزپوشان سپاه اسلام تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه: متن این پیام بدین شرح است؛
به یقین بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تشکیل نهادی مقتدر، جهادی و برخاسته از متن و دل جامعه برای دفاع ازانقلاب نوپای مردم مبارز و متعهدایران اسلامی و در راستای پشتیبانی نیروهای مسلح، نشان از پیش بینی خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که اکنون وجود این نهاد مقدس، تضمین کننده بقاء، دوام و اقتدار این نظام مقدس در همه عرصه های مختلف سیاسی ، نظامی،فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی است .
اینجانب ضمن گرامیداشت یادو خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و سردار رشید سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان این مرز و بوم ، سربلندی و توام با توفیقات روز افزون تمامی فرماندهان و همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ، از خداوند متعال مسالت می نمایم.

محمدرضایزدانی کاشانی
مدیرعامل