امام جمعه کنگان تأکید کرد:

لزوم اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی همسو با ذائقه دانش آموزان

حجت الاسلام محمودی، امام جمعه کنگان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی منطبق با دین و شریعت با ارائه برنامه‌های هنری و خلاقانه همسو با ذائقه دانش آموزان بسیار ضروری است.

امام جمعه کنگان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی منطبق با دین و شریعت با ارائه برنامه‌های هنری و خلاقانه همسو با ذائقه دانش آموزان بسیار ضروری است.

همزمان با ایام دهه کرامت، احمد بحرینی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان به همراه معاونین خود ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه، با حجت الاسلام محمودی امام جمعه کنگان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمود محمودی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان در طول سال تحصیلی، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی منطبق با دین و شریعت با ارائه برنامه‌های هنری و خلاقانه همسو با ذائقه دانش آموزان بسیار ضروری است.

امام جمعه کنگان افزود: تداوم اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی همچون برگزاری مسابقات بزرگ کتابخوانی و دوره ‌های مختلف آموزشی، دینی و مشاوره ویژه فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد.

بحرینی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس این شهر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، اظهار کرد: باید از خدمات نهاد نماز جمعه در طول سال و همچنین در اختیار قرار دادن مصلای بزرگ شهدای کنگان به منظور محل برگزاری امتحانات نهایی مدارس متوسطه دوم تقدیر و تشکر کرد.