هفته دولت:

۴ پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان کنگان افتتاح شد

باستین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه با اعتبار هشت میلیارد تومان در کنگان انجام شد.

علی باستین عصر یکشنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح پرورش ماهی در استخرهای پیش ساخته روستا نخل غانم و چاه مجنون اجرای دیوار حفاظتی روستای برکه چوپان و آغاز عملیات اجرایی پرورش ماهی در استخرهای بتنی تمبک در شهرستان کنگان امروز افتتاح و اجرا می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: ۲ طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه پرورش ماهی در استخرهای پیش ساخته هر کدام به ترتیب با ظرفیت اسمی ۱۰ تن در سال و ۶ استخر پیش ساخته و با ذخیره سازی پنج هزار قطعه ماهی سی باس و اشتغال ۲ نفر در روستای نخل غانم واقع در بخش مرکزی شهرستان کنگان با اعتبار ۲ میلیارد تومان و طرح واقع در روستای چاه مجنون بخش سیراف با ظرفیت اسمی ۱۰ تن در سال و هفت استخر پیش ساخته و با ذخیره سازی ۱۰ هزار قطعه ماهی سی باس و سه نفر اشتغال با اعتبار دو میلیارد تومان و در مجموع دو طرح با اعتبار چهار میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 ۴ پروژه اقتصادی و عمرانی در کنگان افتتاح و اجرا شد

وی گفت: همچنین به صورت همزمان و متمرکز شاهد یک پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه پرورش ماهی در استخرهای پیش ساخته بتنی با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با ظرفیت اسمی پنج تن در سال و سه استخر بتنی و با پیش بینی پنج نفر اشتغال آغاز شد.

وی گفت: همزمان با طرح‌های فوق افتتاح پروژه‌ای توسعه عمران روستای بنیاد انقلاب اسلامی در بخش مرکزی در روستای برکه چوپان با عنوان اجرای دیوار حفاظتی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد. ‌