معارفه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر معارفه شد

در آیینی با حضور معاون اقتصادی استاندار بوشهر، رضا حدادپور بمی به‌عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان بوشهر معرفی شد.

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه تعزیرات حکومتی نقش مهمی در تنظیم بازار دارد اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در حوزه گردشگری است به‌گونه‌ای که سالانه افزون بر ۱۰ میلیون مسافر و گردشگر وارد استان بوشهر می‌شود و سه ماه مانده به پایان سال سفرهای گردشگری به نقاط مختلف ساحلی استان افزایش دارد.

وی افزود: هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم مسافرت به استان بوشهر افزایش می‌یابد و امکان اینکه تعادل بازار به هم بخورد وجود دارد و در این راستا نقش تعزیرات حکومتی و تشکیل تیم‌های گشت مشترک نظارتی بر بازار بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نقش و جایگاه تعزیرات حکومتی در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر را مهم دانست و گفت: رسیدگی به همه تخلفات اقتصادی و جرایم قاچاق، ارز و موادغذایی و دارویی به تعزیرات حکومتی برمی‌گردد.

باستین با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه تعزیرات حکومتی در حوزه بخش اقتصادی است؛ افزود: رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی برجسته است که استان بوشهر دارای حداقل پرونده قاچاق و ارز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نقش مهم تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار و جایگاه استان بوشهر در تولید ناخالص ملی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر با داشتن توانمندی و ظرفیت بالای اقتصادی نقش مهمی در کشور دارد به‌گونه‌ای که جایگاه سوم کشور در تولید ناخالص داخلی کشور دارد و ۶.۲ تولید ناخالص داخلی کشور به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: در سازمان تعزیرات حکومتی چهار مولفه اصلی شامل قاطع و عادلانه بودن، سریع و هوشمندانه صدور احکام نقش مهمی در تنظیم بازار دارد.

وی با قدردانی از خدمات رضا سعیدی، برای رضا حدادپور بمی مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین حدادپور بمی به‌عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان بوشهر معرفی و از خدمات رضا سعیدی مدیرکل سابق قدردانی شد.