فراخوان حفظ محیط زیست

فراخوان آیین کاشت ۵۰۰۰ اصله درخت حرا (مانگرو) در پارک ساحلی بنک

شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با «پویش ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت» در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، تعداد 5000 اصله درخت حرا (مانگرو) را در ساحل شهر بنک با شعار «کاشت یک نهال، رویش یک زندگی» فراخوانی صادر کرد.

درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه از تجلیات افریدگار عالم است. ارزش این موهبت اللهی زمانی قابل درک می شود که آلودگی ها همه جا را فرا می‌گیرد و هوا، زمین و جسم انسانها را به مخاطره می اندازد.

وظیفه ما انسانها برای رفع خطر این آلودگی‌ها حفظ و حراست درختان ، جنگل‌ها و مراتع و توسعه هر چه بیشتر آن است.

با درک این موضوع و در این راه از همه دوستداران طبیعت نیز دعوت می‌شود که در این مراسم باشکوه همراه شوند و کاری نیکو را به انجام رسانند تا ایرانی سبز را به خود و آیندگان تقدیم کنند آنچنان که شایسته هر هموطن است.

شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد همسو با «پویش ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت» به دستور رییس جمهور محترم و در جهت حفظ محیط زیست و احیاء و ترمیم جنگل‌ها، و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، تعداد ۵۰۰۰ اصله درخت حرا (مانگرو) را در ساحل شهر بنک با شعار «کاشت یک نهال، رویش یک زندگی» کاشت نماید.

لذا از همه شهروندان، مسئولین، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مردمی دعوت به عمل می‌آید تا در این آیین نیکو حضور به هم رسانده و با کاشت یک نهال در حفظ و احیای محیط زیست مشارکت داشته باشند، تا فردایی سبز و سلامت را به خود و آیندگان تقدیم کنند.

زمان: جمعه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۰۰

محل کاشت: جنگل دست کاشت شهر بنک (پارک ساحلی)

الزامات حضور: لباس و کفش مناسب جهت کاشت