پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

نماز جمعه مظهر عزم ملی و پایگاه همدلی اندیشه‌های متکثر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نماز جمعه پیامی را صادر کرد.

متن پیام علی موحدی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در دوران حیات شکوهمند و ارزنده جمهوری اسلامی، یادآور بینش عمیق، نافذ و راهبردی بنیانگذار کبیر و فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی، در احیای این کانون محوری وحدت، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

نماز جمعه مظهر عزم ملی و پایگاه قرابت و همدلی اندیشه‌های متکثر و متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و سنگر نخستین و اصولی خنثی سازی دسایس و نقشه‌های پلید بیگانگان است.

به تعبیر مقام معظم رهبری که کلام ایشان، منبع غنی و آموزنده خطبه‌های نماز جمعه است، هر کلمه و هر خطبه نماز جمعه یک درمان شفابخش بر دل های مردم متدین و مومن است.

آموزش و پرورش در دولت آیه‌الله رییسی، خود را بیش از گذشته نیازمند بهره‌گیری از چشمه جوشان معنویت و معرفت ائمه محترم جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی در استان و شهرهای مختلف می‌داند و معتقدیم که خطبه‌های روشنگرانه نماز جمعه، مسیر، معبر و مامن اطمینان بخشی برای تربیت نسلی در تراز انقلاب در گام دوم این ودیعه الهی است.

اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالروز اقامه نماز دشمن شکن جمعه را خدمت آیه‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیه الله حسینی بوشهری و سایر ائمه محترم جمعه ااستان تبریک عرض کرده و خدمات شایسته و بابرکت روحانیت ارزشی و اعضای مخلص و کوشای ستادهای نماز جمعه را ارج می‌نهم.

استمرار سایه مقام معظم رهبری بر سر این ملک و مملکت و دوام عزت و سعادتمندی همگان را از خداوند عزوجل خواهانم.